В Україні активізувався попит на салати та мікрозелень

12 березня 2020, 09:10 4265

З приходом весни в Україні пожвавився попит на салати та мікрозелень.

Про це AgroPortal.ua розповіли в компанії «Аква систем органік» (TM AQUAFARM), що першою в Україні запустила проєкт з вирощування риби та салатів методом аквапоніки.

«Після зими салат одним із перших з'являється на столах споживачів. Підвищений попит пояснюється тим, що в цей час організму людини як ніколи потрібні свіжі овочі, багаті на вітаміни та мікроелементи. А ще напередодні Великодня, травневих свят і, власне, літнього сезону багато людей прагнуть таким чином схуднути. І, звичайно, це смачно», — коментують у компанії.

Окрім того, виробник акцентує на загальній тенденції зростання інтересу до своєї продукції.

Зокрема, до сегменту HoReCa прийшло розуміння, що для популярності будь-якого ресторану, кафе, бару і невеликого кафе-закусочної біля офісів недостатньо створити модний інтер'єр і облаштувати кухню. На перший план виходить їжа: смачна, різноманітна і цікава.

Щоб здивувати кліента, шефи нерідко зосереджуються на різних незвичайних акцентах: гірчинці, гостроті або, наприклад, незвичному забарвленні.

«Ми в свою чергу задовольняємо попит ресторанів і пропонуємо їм салати фрізе, ромен та дуболистний. Їх хрустка та соковита текстура користується особливою популярністю. Не менш популярними на ринку є лолло росса, лолло біонда. Врожай цих видів салатів ми очікуємо вже зовсім скоро. Вони ідеально підходять не тільки для HoReCa, а й для рітейлу», — говорять в AQUAFARM.

В компанії додають, що українські споживачі з великим ентузіазмом підхоплюють різноманітні західні тренди, в тому числі, захоплення здоровим способом життя та правильним харчуванням.

При цьому в Україні вирощуванням і продажем зелені, салатів та пряних трав займається невелика кількість постачальників. Причин багато, але основна з них полягає в тому, що це дуже ніжний товар, який швидко псується.

«Зі сторони це виглядає як високорентабельний бізнес, але нюансів дуже багато. До того ж, якщо у вас є ціль зайти у будь-яку велику мережу, можуть виникнути труднощі через вихідну та кінцеву ціну або швидкість псування товару», — додають в AQUAFARM.

Разом з тим, HoReCa та нішеві магазини більш охоче співпрацюють із якісними продуктами та локальними постачальниками. Покупців салатів у нішевих магазинах влаштовують ціни, хоча вони часом не зовсім низькі.

Водночас у компанії звертають увагу, що, за статистикою, часто ведуть активний спосіб життя і купують зелень та салати споживачі з більш високим доходом.


Наталія Рекуненко, AgroPortal.ua