LNZ Group підбила підсумки маркетингового року

11 листопада 2019, 06:56 1805

В LNZ Group підбили підсумки за літній період 2019 р. та поділилися досягненнями компанії.

«Було багато великих і безліч малих досягнень. Серед них окремо стоїть робота компанії в полі — LNZ HUB. Це технологічна платформа, на якій ми демонстрували наші досягнення за рік, обмінювалися досвідом з фермерами та отримували актуальний фідбек», — коментує директор відділу маркетингу LNZ Group Юлія Каменєва.

Компанія також вперше в Україні провела унікальні силосні воркшопи із залученням канадського селекціонера, який постачає генетичний матеріал для силосних гібридів Universeed.

«Протягом літа та осені функціонувала мережа міні-хабів по всій Україні, де, зокрема, було продемонстровано застосування ЗЗР у різних ґрунтово-кліматичних умовах», — додають у LNZGroup.

Детальніше про ці та інші події компанії дивіться на відео.


Джерело відео: LNZ Group