Уроки менеджменту // Бізнес і соціальна мережа: шість помилок ведення блогу

13 квітня 2020, 07:01 1982

У сучасних реаліях людина, яка розвиває власний бізнес, все частіше робить це темою авторського онлайн-блогу. Чому нам так цікава особистість, яка стоїть за пропонованим продуктом, і яких помилок варто уникати, щоб завоювати довіру читача і потенційного покупця?

Велика кількість цитат

Якщо під кожним постом ставити висловлювання інших, нехай навіть відомих і авторитетних людей, ви несвідомо послаблюєте своє значення. Цитатний спосіб спілкування формує у читача відчуття, що самі ви навряд чи компетентні в цьому питанні, постійно прикриваючись думками інших.

Занадто багато своїх портретів

Вам здається, що вони зняті з різних ракурсів, з несхожим освітленням і настроєм. Для користувача, який стрімко перегортає стрічку, це однакові фотографії, які не несуть нічого нового.

  

Фотографії, які надихають тільки вас

Якщо хтось із ваших читачів цікавиться зображеннями домашніх тварин або панорамами природи, він відправиться на спеціалізовані сайти. Ви можете час від часу публікувати подібний контент, але його не повинно бути багато.

Наслідування інших

Перетворюючись на кавер-версію іншої людини, ви перестаєте бути цікаві, адже читачі зчитують награність і нещирість інтонації.

Зайва інформація

Пости повинні бути регулярними, але не частими. Однак якщо ви надовго закинули свій блог (що теж помилка), а потім вирішили надолужити згаяне, і ваших постів виявляється дуже багато, люди сприймають це як спам. 

 

Відсутність зворотного зв'язку

Читачеві важливе відчуття особистої присутності блогера, тому поряд із публікацією постів необхідно ініціювати та вести дискусію, обмінюватися думками. В онлайн-просторі, де багато безособової інформації: роботів, фейкових новин і комерційної реклами, величезний попит на живе, інтерактивне спілкування. Цей емоційний рівень породжує довіру до автора.


AgroPortal.ua за матеріалами Рsychologies.ru