Нинішній День поля «Соєвого віку» відбувся під гаслом «Органіка та хімія — два шляхи до врожаю». Дуже легко можна було перейти з традиційних до органічних демо-ділянок, оглянути їх з консультантами. Чи, скажімо, разом виміряти показники ґрунту за допомогою приладів, наданих учасниками Дня поля.
Під час польової конференції «Насіння, яке збагачує» учасники познайомилися із новими сортами сої селекції «Соєвий вік», дізналися про характерні переваги кукурудзи угорської селекції Woodstock від спеціального гостя з Угорщини, власника компанії Woodstock Габора Мароши.
Працювали також органіко-хімічна та інноваційна секції. Протягом дня демонстрували свою продукцію та послуги компанії-партнери «Соєвого віку». На окремому майданчику влаштували демо-шоу фірми, які пропонують сучасну сільськогосподарську техніку.
«Ми ще з лютого розпочали підготовку до цього Дня поля, — зізнається власник ТД «Соєвий вік» Олександр Ушаков. — Надзвичайно відповідально ставимося до цієї події, адже з кожним роком до нас приїздить все більше агровиробників. Бачимо, зареєструвалося 350 господарств! І це не рахуючи наших партнерів. Ми прагнемо об’єднати лідерів із різних галузей, щоби потім надати комплексну пропозицію своїм клієнтам-сільгоспвиробникам.
Закладаємо багато спільних дослідів, знаємо, наприклад, як найефективніше поєднати біопрепарати і хімічні засоби, підкажемо оптимальні норми. От влаштували майданчик, де показує свої можливості агротехніка. Це своєрідний кастинг, де ми обираємо кращих партнерів, найкорисніших для агрогосподарств. Із нами співпрацюють провідні ІТ-компанії. Надаємо клієнтам, зокрема, додаткову послугу — безкоштовний супутниковий агромоніторинг посівних площ.
Цього року відкриваємо ще новий напрямок — фінансовий. Змогли скоординуватися із ПриватБанком і тепер пропонуємо своїм клієнтам скористатися спільною програмою пільгового кредитування сільгоспвиробників «ЕкоКУБ».
А найголовнішою подією Дня поля 2017 у Кропивницькому Олександр Ушаков називає презентацію нового проекту Торгового дому «Соєвий вік» — першого агроінтегратора України, групи компаній UA Group: «Перелік продуктів і послуг Торгового дому «Соєвий вік» значно розширився. Ми чудово розуміємо, що сьогодні просто продавати продукт — недостатньо і неправильно. Тому наразі нашим головним завданням є забезпечення аграріїв саме комплексом рішень. Починаючи з вибору посівного матеріалу і закінчуючи реалізацією вирощеного врожаю за вигідними цінами. У той же час, щоб не перенавантажувати бренд Торгового дому «Соєвий вік» додатковими продуктами і послугами, ми вирішили створити новий проект — перший агроінтегратор України, групу компаній UA Group, завдяки якому наші фермери отримають унікальні методи ведення й ефективного розвитку власного агробізнесу. Дистрибуція, агроподії, маркетинг, агроконсалтинг, технології, фінансові інструменти та багато іншого — все це агроінтегратор UA Group».
Робота різних блоків під час Дня поля зручно перемежовувалася музичними паузами із живою музикою та розіграшем цікавих подарунків. Серед них був, до речі, й найцінніший приз — туристична путівка на двох до Туреччини на 7 днів від ТД «Соєвий вік». Він дістався одному з кіровоградських фермерів.
«Знаю, що у нас багато друзів. Але коли вони отак збираються усі разом і мають про що цікаво поспілкуватися — це просто чудово і зворушливо», — не стримав своїх емоцій керівник «Соєвого віку».
Ірина Садова, AgroPortal.ua