Таку думку в інтерв'ю Dairynews висловив співвласник ТМ Paolo Віталій Зеленський.
«Я думаю, що люди, повернувшись з-за кордону, де вони бачать щось новеньке, хочуть їсти це і тут. Не завжди у них є можливість. Тому що імпортні сири коштують тут набагато дорожче, ніж за кордоном. Але вони експериментують і пробують українські сири», — розповідає він.
Тобто у споживачів зростає інтерес до різних сирів. І якраз міні-виробництва, за словами Віталія Зеленського, можуть дуже швидко підлаштовуватися під попит і забезпечувати цей попит за рахунок своєї мобільності.
Співвласник ТМ Paolo також додав, що виробництво сиру в Україні дуже перспективне. Питання тільки в тому, наскільки ти знаєш свій сегмент і як ведеш свій бізнес.