Про це свідчать результати дослідження витрат кандидата на передвиборчу агітацію, яке провів рух «Чесно».
Як зазначається, Володимир Зеленський задекларував 143 млн грн витрат у першому турі виборів. Кошти на ведення кампанії кандидат переважно отримав з приватних внесків та фінансування партії. Виборчий фонд Володимира Зеленського поповнювався з різних джерел: внески фізичних осіб — 71,7 мільйонів та від партії «Слуга Народа» — 65,9 мільйонів, власні кошти кандидата — 11,7 мільйонів, внески юридичних осіб — 7,1 мільйонів.
«З-поміж 5 донорів, які зробили найбільші внески до фонду Зеленського — компанії ТОВ «Агроче Плюс» та ТОВ »Інтеренерготрейд«, які перерахували на рахунок кандидата по 3 мільйони гривень. Обидва бізнеси зареєстровані у Черкаській області та займаються оптовою торгівлею: перша — зерном, друга — паливом», — говориться у повідомленні.
Серед приватних внескодавців, які профінансували виборчу кампанію — колеги Зеленського по «95 кварталу», члени «Команди Зеленського», колишні нардепи.
75% коштів (близько 107 мільйонів) із виборчого фонду Зеленського пішло на транслювання реклами на ТБ. Телерекламу замовляли на більшості національних телеканалів: ICTV — на 19 млн грн, СТБ та 1+1 — по 17 млн грн, ТРК «Україна» — 16,6 млн грн, «Інтер» — 13,7 млн грн, «Новий канал» — 10,5 млн грн.
22,5 млн грн (16% фонду) переможець президентських виборів витратив розміщення реклами на зовнішніх носіях. Ці кошти отримала одна компанія — ТОВ «Концепт Медіа».