Прогнози щодо відновлення Херсонського порту невтішні

15 червня 2023, 18:00 1932

Джерело фото: instagram.com/libkos

Інфраструктуру портів та річкових терміналів, які розташовані уздовж гирла річки Дніпро нижче Каховського шлюзу, частково зруйновано та виведено з ладу.

Про це розповів керівник Адміністрації судноплавства Євгеній Ігнатенко в інтерв’ю виданню «Порти України».

За його словами, прогнози щодо відновлення портової інфраструктури невтішні.

«Херсонський морський порт унікальний, оскільки поєднує в собі дві складові: річку і море. Також порт має цілорічну навігацію. Херсонський порт завжди славився завантаженням суден як біля причалу, так і на рейді. Вантажі, які йшли по Дніпру, транспортували транзитом через Херсонський порт у бік глибокої води для довантаження суден Panamax на рейді Очакова або Одеси», — пояснив Ігнатенко.

Він нагадав, що за попередні роки в період навігації по річці Дніпро щорічно транспортували до 12 млн т зернових і генеральних вантажів. Саме з Херсонського порту експорт щорічно сягав до 3 млн т. 

«На жаль, зараз повноцінне відновлення порту можливе лише після деокупації лівобережної частини Херсонської області, тому спрогнозувати терміни на даний момент дуже складно. Попереду, як уже зазначив, багато роботи з розчищення та розмінування території», — розповів він.