Косюк не виключає, що МХП може стати кулінарною компанією

17 вересня 2020, 10:15 2258

На ринку курятини не відбулося значних змін, у тому числі й цінових.

Про це у ході XІ Міжнародної конференції  «Ефективне управління агрокомпаніями» (LFM) «Глобальні кризи — локальні рішення» зазначив голова правління компанії МХП Юрій Косюк.

За його словами, під час карантину люди менше споживали курятини, але лише певний час. Далі продажі продукції МХП почали зростати.

«Потрібно звикати до нових реалій: менше співробітників працюватиме в офісах, деякі ресторани закрилися, але замість них відкриються інші, замість великих торговельних центрів відкриються магазини біля будинку та розвиватиметься доставка до споживача», — додає він.

При цьому Юрій Косюк не виключає, що МХП може стати кулінарною компанією, яка годуватиме людей, відкривши власні заклади харчування.

«Ми подивилися, що відбувається з HoReCa, коли вона практично вся закрилась у період карантину, і МХП може заповнити цю нішу», — резюмує голова правління компанії.


Людмила Лебідь, AgroPortal.ua