Чого бракує українським виробникам на канадському ринку

10 січня 2020, 07:32 2231

В сучасному світі мати хороший продукт недостатньо, потрібно бути готовим інвестувати у вихід на зовнішні ринки.

Про це повідомив віце-президент дистриб’юторської компанії Crussimpex Майкл Прудков під час приїзду канадських дистриб’юторів до України на запрошення проєкту CUTIS. 

«У мене склалося враження, що не всі українські компанії розуміють, як потрібно просувати та продавати свій товар за кордоном. Експорт вимагає додаткових витрат — на кваліфікований персонал, цікаву упаковку, просування, маркетинг тощо. Без цього ніяк. Крім того, процес виходу займає не один день — з першого разу навряд чи вдасться відправити велику партію. Потрібно крок за кроком рухатися і дослуховуватися до порад імпортера», — зазначає Майкл Прудков.

За його словами, також треба розуміти специфіку кожного регіону. Канадський споживач, на відміну від американського, дуже консервативний. Його складно змусити придбати товар, до якого він не звик. Хоча Канада географічно величезна держава, розмір її ринку невеликий.

«Я би також порадив українським виробникам більш зважено підходити до питання ціноутворення. В середньому оптова ціна на канадському ринку десь втричі вища, ніж в Україні. Якщо ми говоримо про роздрібну ціну, то різниця десь у 4-5 разів. Сюди входять логістика, вартість дистрибуції, націнки магазинів, курсові ризики тощо. Не всі українські виробники розуміють цю математику. Чують, що Канада, і відразу підвищують відпускну ціну. Канадський споживач досить чутливий до ціни, із завищеними цінами український товар просто не знайде свого покупця», — розповідає Майкл Прудков.

Він зазначає, що шанси на канадському ринку має українська кондитерська продукція, і її лідери (АВК, Roshen, «Бісквіт-Шоколад») там уже представлені. Також непогані шанси у виробників бакалії. А от ввіз м’ясної та молочної продукції підпадає під квоти, й процес сертифікації досить складний.

«Загалом шанси в українських компаній на канадському ринку непогані. Думаю, що представленість українських товарів буде лише зростати. Особливо якщо буде підтримка як з боку таких проєктів як CUTIS, так і з боку держави», — підсумував Майкл Прудков.


AgroPortal.ua за матеріалами проєкту CUTIS