logo

Думка експерта

Ритейлери не люблять український часник

Ритейлери не люблять український часник

Думка експерта Анна Морозова 11 жовтня 2016. 07:25 3163

90% часнику, який споживається в Україні, — імпортний. Решта 10% діляться на: 3% — виробники, 7% — місцеве населення і перекупники.

Про це розповіла представник компанії UkrUP Анна Морозова.

«За статистикою, в Україну імпортується близько 10 тис. т часнику. Іншими словами, $8 млн з України йде в кишеню виробників часнику Китаю та Єгипту», — каже Анна Морозова.

За її словами, українські магазини люблять вітчизняний часник тільки тоді, коли це тренд — «Made in Ukraine». І лише тимчасово — поки на ринку не з'явиться китайський.

«Ритейлерів можна зрозуміти: китайський товар лежить цілий рік, а український часник потрібно правильно зберігати. У свою чергу, українські виробники часнику не можуть забезпечити кількість і якість часнику цілий рік. Для цього потрібні склади. Далі, щоб на складах зберігати часник — потрібна партія. Щоб була партія, люди повинні її виростити, при цьому партія має бути певного сорту та якості», — розповідає представник UkrUP.

При цьому, зазначає вона, UkrUP розширювати площі під часником не планує, адже успіх у вирощуванні часнику залежить не від кількості, а від якості.

«На 14 га можна ефективно вирощувати часник з високою врожайністю. На нашу думку, це більш вигідно, ніж засіяти великі площі, але програти в валовому зборі», — пояснює Анна Морозова.

 


AgroPortal.ua за матеріалами «Інфоіндустрії»


Ключові новини аграрного ринку в Telegram

Новини

Показати все

Блоги