Make agro sexy, або Як агрокомпанії залучають студентів і випускників

31 жовтня 2019, 06:58 3281
Кадровий портал grc.ua

Маркетинг, мистецтво, медіа та IT — на жаль, агропромисловий комплекс у переліку найбільш привабливих сфер серед покоління Z не фігурує. І це, в тому числі, є причиною кадрового дефіциту, з яким стикаються компанії цієї галузі. На прикладах кейсів номінантів «Премії HR-бренд України» розповідаємо, як компаніям вдається залучати студентів і випускників та освічену, талановиту й активну молодь.

«В Україні агро не сприймається як приваблива та бажана галузь», — так охарактеризував ситуацію із затребуваністю АПК департамент управління персоналом і комунікацій МХП. З огляду на інші тенденції (активні міграційні настрої серед пошукачів, демографічну кризу, надзвичайно проактивну позицію IT-компаній на ринку праці) питання залучення молодих спеціалістів стає все гострішим. Представники компанії констатують: «Відбулась зміна парадигми у виборі професії, роботи і місця для старту кар'єри. І цей процес триває». І з цим треба рахуватись.

Що важливо для молоді при виборі роботи

З опитувань та інтерв’ю, проведених серед рекрутерів і випускників, представники МХП зробили висновок, що при виборі місця роботи для молоді важливі такі критерії, як:

· технічне забезпечення робочого місця;

· досвід;

· дружні стосунки в колективі;

· статус компанії;

· можливість бувати у батьків;

· оплата й умови життя.

Make agro sexy

Відштовхуючись від цих висновків, представники компанії поставили собі за мету створити з МХП образ привабливої компанії для молодих людей: сучасної, прогресивної, технологічної, стабільної, зі зрозумілими цінностями і культурою. На практиці ця мета мала досягатись через:

· лекції та майстер-класи у вишах від експертів МХП;

· студентські хакатони за участі кращих менторів компанії;

· професійні екскурсії/VR-екскурсії підприємствами МХП;

· практику та стажування з подальшим працевлаштуванням.

Діджитал екосистема

Сайт (який розкриває основну суть програми МХП, дає можливість користувачам залишити заявки на стажування/практику або відправити резюме на відкриту вакансію), спільноти у Facebook та Instagram (для підтримки комунікації зі студентами), YouTube-канал — ось основний перелік ресурсів, які були задіяні для побудови знань і популяризації програми «МХП СТАРТ» серед молоді. Окрім того, були задіяні банерна реклама і брендинг, відеореклама, таргетована реклама в соціальних мережах.

Думка автора може не збігатися з думкою редакції. Відповідальність за цитати, факти і цифри, наведені в тексті, несе автор.