logo

Блоги

5 причин розвивати внутрішній туризм в Україні Джерело фото: з особистого архіву Тетяни Воронової

5 причин розвивати внутрішній туризм в Україні

Блоги Тетяна Воронова 04 червня 2019. 07:00 831

Розвиток внутрішнього туризму — це так природньо і логічно. Здається, всі це розуміють, і пояснювати його важливість зовсім не потрібно. Але багато фахівців концентруються лише на своїй сфері діяльності й забувають про можливості в інших, в тих, які мають потенціал покращити бізнес і життя загалом. Давайте нагадаємо, чому варто розвивати внутрішній туризм в Україні.

1. Тому що він є! Нам є з чим порівняти, ми маємо цінності на кожному кроці, але, на жаль, не вміємо ними користуватися.

2. Туризм має стосується всіх сфер економіки. Його можна використовувати як інструмент масштабування і промоції для будь-якого бізнесу. Зріст туристичного обсягу відображається на прибутку інших компаній.

3. Культура тісно пов’язана з туризмом. І створення якісних культурних локацій та заходів для гостей покращує життя місцевих, впливає на їхню систему цінностей, мотивує до розвитку.

4. Туризм важливий для розширення обмежень менталітету. Коли ми приймаємо людей з інших міст або ж самі подорожуємо, то розуміємо що можна жити по-іншому, сприймати світ з іншого ракурсу.

5. Туризм впливає на підвищення репутації країни. Подорожі привертають увагу та мають позитивний контент, це як яскрава обгортка. А для України зараз це дуже важливо! Туризм доводить: якщо тут безпечно та є чудові умови для подорожей, можливо інвестувати в цю країну.

Якщо ви говорите про розвиток туризму у сільській місцевості, вас сприймають так, начебто ви розповідаєте про космічні кораблі, щось далеке і непрактичне для їхнього життя: «Тут проблеми, суворі реалії, а ви зі своїми розвагами!» Але, як не крути, туризм може бути фундаментом для розвитку регіону і впливати на інфраструктуру.

Багато випадків, коли туризм як такий існує, але відсутня промоція, масштабування і внесок в економіку. Навіть є всі, або майже всі необхідні ресурси, тільки відсутнє розуміння, як користуватися, і віра у цю можливість. Є приклади, які можна з окремих регіонів і адаптовувати у себе. У регіоні Дністровського каньона основна туристична атракція — сплави, більшість туристів їдуть сюди тільки через це. Всі звикли робити на цьому акцент і не використовують інші напрямки.

А якщо відїхати трохи від всім відомих Заліщиків на велосипеді, складається враження, що це Швейцарія або Австрія. Деякі місцеві аграрії відремонтували дороги біля своїх підприємств, їхати по ним суцільне задоволення. Постійна зміна пейзажів, комфортні схили, сховані оглядові місця на Дністер, історичні локації. І серед цього — сучасні аграрні підприємства. А до чого тут туризм? Наприклад, студенти Заліщицького аграрного коледжу із задоволенням регулярно відвідують підприємства. Так, це їхній фаховий інтерес, але і сучасний турист хоче пізнати більше, тому цікавиться бізнесом, промисловістю і новими технологіями, деякі підприємства вже довели це. Продукт «екскурсія на агрокомпанію та велотур» — новітня яскрава пропозиція для туриста, а для компанії — постійна PR-кампанія. Кращої репутаційної підтримки з найменшими затратами уявити складно.

Міжсекторальна співпраця не реалізується достатньо в Україні, тому в цьому напрямку є величезний потенціал. Компанії, що готові рухатися вперед та збільшувати швидкість, успішно використовують цей інструмент та розширюють межі.

Тетяна Воронова, консультант з розвитку внутрішнього туризму


Думка автора може не збігатися з думкою редакції. Відповідальність за цитати, факти і цифри, наведені в тексті, несе автор.

Ключові новини аграрного ринку в Telegram

Новини

Показати все

Блоги