Уроки менеджменту // ТОП-5 основних PR-трендів у 2021 році

12 лютого 2021, 13:20 2480

Вподобання і звички споживачів за останній рік кардинально змінилися, і все через пандемію COVID-19. Яким трендам повинні слідувати компанії, що не втрачати зв'язок зі своїми клієнтами?

Віртуальний маркетинг

Проведення подій в онлайні стане маркетинговим інструментом. Фешн-покази, діджитал-фотовиставки, онлайн-екскурсії — індустрія вигадуватиме нові форми залучення аудиторії, не виходячи в оффлайн. Для прикладу, свою нову колекцію Balenciaga презентували у вигляді гри.

Hyper-personalized experiences

За даними Accenture, 75% користувачів купує у компаній, що знають їх ім'я і роблять рекомендації, виходячи з історії їх покупок.
Окрему увагу в цьому питанні варто приділити розвитку каналів в месенджерах (Telegram, WhatsApp, Viber), оскільки абсолютна більшість користувачів стали віддавати перевагу коротким, лаконічним повідомленням, які просто «вискакують» в якості сповіщень на екрані. Лонгріди відходять у минуле, що особливо важливо для фахівців, які відповідають за зв'язки з громадськістю.

Відеоконтент

Відео простіше для сприйняття, ніж нескінченні потоки навіть найкращого текстового контенту. Додайте до цього лайв і stories, і отримаєте комбо для швидкого і якісного залучення аудиторії. Short-form контент, який триває менше 10 хв, виявився ефективним підсилювачем настрою та відволіканням уваги: 69% споживачів витрачають на перегляд цих відео від 30 хв до 3-х годин щодня. За даними TheSoul, Gen Z найактивніші у binge-watching (перегляд шоу, серіалів по 6-7 серій підряд, що стало популярним завдяки Netflix).

Екологічність, рівність

Говоріть про цінності — критерії, які починають грати все більшу роль для клієнтів і партнерів. Фокус на соціальні проблеми мілленіалів, які мають найвищу покупну спроможність. Такі клієнти вибирають продукти і послуги компаній, цінності яких вони розділяють. Спостерігаючи за тим, як бренд або організація веде активну діяльність щодо поліпшення життя людей в суспільстві і захисту навколишнього середовища, люди з більшою ймовірністю оберуть його, бажаючи бути причетними до позитивних змін.

Influencer marketing

Підхід до роботи з інфлюенсерами та блогерами став більш осмисленим і стратегічним. Якщо раніше йшлося про точкові інтеграції, то тепер, бренди прагнуть повноцінного амбасадорства.


AgroPortal.ua за матеріалами Олена Мерседа // Facebook