Нова агрегатна майстерня у Києві: контроль, якість, діагностика

29 червня 2021, 06:55 2213

Компанія «АМАКО Україна» впроваджує централізоване обслуговування крупних вузлів сільгосптехніки (агрегатів) у центральному сервісному центрі, що розташований у Києві.

Про це повідомив керівник департаменту післяпродажного обслуговування компанії Сергій Малиш.
 
«В майстерні будуть проводитись відновлювальні роботи агрегатів визначеного переліку: двигуни, мости, трансмісії тощо таких торгових марок як Massey Ferguson, Fendt, Challenger, New Holland, Case, John Deere та CLAAS», — розповів представник «АМАКО Україна».
 
Зокрема він зазначив, що «насичуючи регіони технікою, ми повинні підтримувати клієнта у будь-який момент, вчасно надавати якісне обслуговування та, за необхідності, виконувати усі ремонти згідно встановлених часових рамок. З точки зору логістики запчастин для такого обсягу робіт та гнучкості людських ресурсів експертного рівня ми прийняли рішення зміцнювати агрегатну майстерню в центральному офісі компанії в Києві. Крім усього іншого, тут зосереджений один із найбільших складів запчастин в Україні обсягом близько $17 млн, що гарантує нам наявність 100% комплектів для ремонту визначених агрегатів. При цьому витрати на доставку цих вузлів до Києва ми беремо на себе».

Сергій Малиш, керівник департаменту післяпродажного обслуговування компанії «АМАКО Україна»
Сергій Малиш, керівник департаменту післяпродажного обслуговування компанії «АМАКО Україна»

Для роботи в агрегатній майстерні створена команда з трьох високопрофесійних інженерів, які мають досвід роботи з різними брендами агротехніки і розуміють повний цикл роботи техніки, а не тільки спеціалізуються на діагностиці чи ремонті певного агрегату. Крім того, вони проходять щорічне навчання з підвищення кваліфікації від провідних фахівців постачальників основних брендів компанії.
 
Агрегатна майстерня оснащена професійним обладнанням та має все необхідне для роботи з визначеними агрегатами. Перелік спеціалізованого обладнання надається виробниками, і ці вимоги чітко дотримуються, постійно оновлюється необхідний інструмент. Використання такого обладнання підвищує якість і надійність ремонту, знижує ризики пошкодження агрегатів та травмування робочого персоналу.
 
Надійність підтверджується гарантією, тому на роботи, що були проведені в агрегатній майстерні, компанія «АМАКО Україна» надає гарантію протягом 1 року або 1000 мотогодин. Усі роботи мають конкуренту ціну, а також постійно проходять акції за комплектами капітальних ремонтів.
 
«Продуктивність майстерні складає 20-25 агрегатів на квартал, в залежності від складності робіт. Для чіткої злагодженої роботи і виконання ремонту у визначений строк ми підготували та наповнили склад запчастин до усіх зазначених агрегатів, вартість якого складає $17 млн. А також розробили планування завантаження ремонтного цеху. Клієнти чітко розуміють, коли їхній агрегат потрапить в ремонт і коли його буде відремонтовано. Найближчим часом буде організовано сповіщення клієнтів по кожному етапу роботи. Ми індивідуально підходимо до кожного агрегата та клієнта, до вимог, які має замовник, і результату, який він хоче отримати», — зауважив Сергій Малиш.
 
Важливим моментом також є те, що перед проведенням робіт з агрегатами здійснюється повна їх діагностика безпосередньо на техніці, частиною якої вони є. Інженер виїжджає у господарство, де розташована техніка, і безкоштовно діагностує стан агрегата, який буде надано на ремонт до майстерні АМАКО.

Сергій Малиш також зауважив, що нова агрегатна майстерня забезпечить не просто епізодичний ремонт окремої деталі техніки. Це буде спланована робота на ввесь рік. Адже є клієнти, які вже сьогодні думають про перевірку і ремонт техніки, щоб у наступну посівну відпрацювати без аварій і простоїв.
 
«Наша головна перевага — контроль стану техніки, вчасна діагностика та якісне дефектування. Тобто вчасно комунікувати з клієнтом, порекомендувати та проводити перевірку техніку і підготовку її до посівної, запропонувати зручний час для ремонту. Адже ми надаємо сервісне обслуговування та ведемо чіткий облік усієї техніки, яку продано з 2016 року, а це понад 300 одиниць, і розуміємо, яка техніка вже потребує ремонту або техогляду. Служба підтримки клієнтів АМАКО постійно спілкується з клієнтами та планує регламентне обслуговування техніки (ТО) заздалегідь. Клієнту приємно, що про це дбає наш сервіс, і в нього зникає проблема, що його механізатор може про це забути», — підкреслив керівник департаменту післяпродажного обслуговування компанії «АМАКО Україна».
 
Він наголосив, що «головна мета і пріоритет компанії — забезпечити безперебійну роботу техніки (зменшити час простою), яку ми поставили нашим клієнтам та обслуговуємо на постійній основі. Компанія «АМАКО Україна» має усе необхідне для того, щоб проводити ремонти вищезазначених агрегатів для усіх наших клієнтів в найкоротші строки з високою якістю та гарантувати надійність. Ми постійно удосконалюємо нашу сервісну службу, проводимо оптимізацію ресурсів. Наша команда розуміє, що можливо продавати якісну техніку і якісні запчастини, але якщо не надавати якісне обслуговування цієї техніки — клієнт буде незадоволений».


Олена Дереженко, AgroPortal.ua