logo

Спецпроекти

Made in Ukraine // Не тофу єдиним, або Як працює львівський бренд  вегетаріанського харчування

Made in Ukraine // Не тофу єдиним, або Як працює львівський бренд вегетаріанського харчування

Спецпроекти 02 липня 2020. 07:09 1845

З кожним роком в Україні відкривається все більше закладів харчування для вегетаріанців. Тільки в столиці за останні роки їхня кількість зросла втричі. І все тому, що частина українців хоче покращити свій стан здоров’я шляхом відмови від м'яса. Як відомо, попит породжує пропозицію. Тому відповідно збільшується і кількість виробників вегетаріанських продуктів.

N.B.! Made in Ukraine // 6 українських виробників рослинної продукції

Дарія Яремчук, співвласниця ТМ «Зелена Корова» та власниця львівського вегетаріанського кафе Green, вегетаріанка з понад 25-річним досвідом, давно займається популяризацією здорового способу життя та вегетаріанського харчування серед львів’ян.

«Відчуваючи зростання попиту на вегетаріанство серед українців, виникла ідея створення власного бренду вегетаріанських продуктів, основним компонентом яких стала соя, — розповідає для AgroPortal.ua Дарія Яремчук. — Назва для нової торгової марки не змусила себе довго чекати. Продовжуючи green-традицію, бренд отримав назву «Зелена Корова».

Продукція ТМ «Зелена Корова» виготовлена з дотриманням найвищих стандартів, кожна нова розробка здійснюється під пильним контролем засновників бренду. Виробництво соєвих продуктів майже безвідходне, не наносить шкоди довкіллю, оскільки єдиним побічним продуктом виробництва є вода. 

Основною метою команди було створення харчових продуктів з сої без ГМО від одного з найкращих українських виробників.

«Сировину, а саме сою без ГМО, для нашого виробництва ми закуповуємо в Україні, хоч це і непросто. Адже у нас не так багато фермерів, які вирощують якісну сировину. Були випадки, коли ми купували сою без ГМО, але результати аналізу говорили про зворотнє, — ділиться досвідом Дарія. — Але шляхом спроб і помилок ми знайшли фермера, в якого є документи, що підтверджують і якість, і відповідність вимогам СЕС».  

Асортимент ТМ «Зелена Корова» складається з великого різноманіття сирів тофу, фалафеля, хумуса, солодкої пасти без цукру «Керобелла», веганських паштетів і веганських ковбаси та сосисок.

Над ідеєю і виробництвом, яке знаходиться у селі Ременів, що на Львівщині, працює 30 осіб.

Продукцію ТМ «Зелена Корова» купують не тільки вегани та вегетаріанці, а й ті, хто піклується про своє здоров’я.

«Наша продукція є на полицях «Сільпо» і «Ашан». Потрапити до цих мереж не є проблемою, якщо дотримуєшся всіх стандартів, тим паче, що вони самі зацікавлені в розширенні продукції від різних брендів, — говорить Яремчук. — Наші менеджери самі запропонували мережам співпрацю, їхні представники приїхали до нас на виробництво, все перевірили, вказали, що змінити, ми все виправили, і тепер продукція ТМ «Зелена Корова» — в «Сільпо» і «Ашан» по всій країні».


Іванна Панасюк, AgroPortal.ua


Ключові новини аграрного ринку в Telegram

Новини

Показати все

Блоги