logo

Спецпроекти

Кросівки Nike виготовлятимуть із шкірки ананаса

Кросівки Nike виготовлятимуть із шкірки ананаса

Спецпроекти 09 серпня 2021. 06:31 1676

Dole — найбільший у світі філіппінський постачальник фруктів та овочів — об’єднується з лондонським стартапом Ananas Anam для виготовлення стійкої веганської альтернативи шкіри з ананасу — Pinatex.

В рамках нового партнерства Dole збиратиме залишки листя рослин ананасу на своїх плантаціях та відправлятиме їх Ananas Anam.

З листя видобуватимуть волокно, висушуватимуть та оброблятимуть, перетворюючи його на неткану сітку, яка є основою пінатекс.

Pinatex стає все більш популярним замінником шкіри, яку використовують при виробництві одягу, меблів та автомобілів. До прикладу, цей матеріал у виробництві використовують такі бренди як: Nike, H& M, Paul Smith та Hugo Boss.

За даними Ananas Anam, кожен квадратний метр Pinatex заощаджує 8 кг викидів вуглецю порівняно з натуральною шкірою тварин.

Компанія Dole вважає таку співпрацю ще одним кроком на шляху до скорочення використання нестійких матеріалів. «Скорочення харчових відходів є надзвичайно важливим для нас, оскільки вони є одним із найбільших факторів зміни клімату», — каже глобальний президент компанії Dole Sunshine Company П'єр-Луїджі Сігісмонді. 

Нова ініціатива принесе місцевим фермерам Філіппін нові джерела доходу. Листя ананасу, які в іншому випадку пішли б у відходи, тепер можна монетизувати.

«Тісна співпраця з Dole на місцях допоможе нам створити більш широкий позитивний соціальний вплив серед сільськогосподарських громад та постійно зменшувати наш екологічний слід, оцінюючи масштабні відходи», — коментує генеральний директор компанії Ananas Anam Мелані Брой-Енгелькес.

У міру зростання обізнаності про глобальну кризу харчових відходів, все більше компаній зараз пропонують рішення щодо переробки частин продукції, яка інакше потрапила б на смітник. У той час як Ananas Anam використовує харчові відходи для створення рішень для текстильної промисловості, інші стартапи переробляють марнотратну продукцію на нові харчові продукти та інгредієнти.

Наприклад, канадська компанія Chinova створила інгредієнт під назвою Chiber, використовуючи перероблені стебла білих грибів. Він може бути використаний для заміни синтетичних консервантів, що використовуються у широкому асортименті продуктів CPG.

Глобальний харчовий гігант Nestlé, навпаки, взявся за використання лушпиння ягід кави від своїх постачальників для створення нового напою з кофеїном під назвою Nativ Cascara.


AgroPortal.ua за матеріалами Green Queen.com


Ключові новини аграрного ринку в Telegram

Новини

Показати все

Блоги