logo

Особистий погляд

Підвищення скілів: рішення для поліпшення кваліфікації персоналу в агро Джерело фото: Агротек

Підвищення скілів: рішення для поліпшення кваліфікації персоналу в агро

Особистий погляд 28 вересня 2020. 06:05 2003

Кадровий резерв сільськогосподарських підприємств — це виклик, з яким стикаються всі категорії підприємств незалежно від їхнього розміру. У той же час світова цифровізація постійно висуває високі вимоги до якості персоналу.

Компанії «Агротек» і John Deere Україна для вирішення цього завдання створили проєкт Better Together, який поєднує досвід адаптації знань та інновацій для підвищення якості праці персоналу агрогосподарств.

Мета проєкту Better Together — трансформація внутрішніх HR-ініціатив у інструмент підвищення кваліфікації персоналу клієнтів компаній John Deere та «Агротек», а саме — механізаторів техніки, головних інженерів і агрономів.

«На сьогоднішній день наші клієнти стикаються з кадровим голодом, молоді немає, і на підприємствах працює в основному покоління Baby Boomer та Х. Ми не можемо чекати, поки прийде нове покоління, ми повинні допомогти нашим клієнтам уже сьогодні. У той же час хочемо показати важливість ролі механізатора», — розповідає керівник відділу навчання, розвитку та оцінки персоналу компанії «Агротек» Ольга Чорна.

Техніка John Deere, яку компанія постачає аграріям, високотехнологічна і вимагає правильної експлуатації. Опитавши клієнтів і вивчивши, яких знань їм не вистачає, щоб бути більш продуктивними, використовуючи техніку John Deere, було запущено навчання з різних видів техніки. Так, у результаті й вийшов спільний проєкт з навчання персоналу клієнта Better Together, який включає не тільки теорії в класі, а й навчання в полях і на техніці клієнта.

За даними компанії «Агротек», за рік проєкту навчання пройшло більше 200 механізаторів, отримавши знання в таких питаннях як: оптимізація техніки в різних умовах, правильна експлуатація, основи супутникової навігації та документування даних. У результаті навчання показники ефективності зростають: наприклад, економія палива зростає від 10-50%, продуктивність — від 10-30%.

«Саме ця стратегія «Бренд-Дилер-Клієнт» є сьогодні ключовою на нашому ринку. Якщо ми будемо йти разом до нашого успіху, кожен із нас буде кращим. Важливо відзначити, що ця стратегія дає нам перевагу перед нашими конкурентами на ринку. Ми почули про труднощі, з якими стикаються сільгоспвиробники, і вирішили, що ми разом із нашим клієнтом будемо їх долати», — зазначає Ольга Чорна.

Проєкт Better Together — наочний приклад того, яку роль відіграють постачальники техніки та обладнання в підвищенні рівня праці своїх клієнтів.

Також важливо відзначити, що, крім підтримки аграріїв, компанії з реалізацією проєкту Better Together впливають на Цілі сталого розвитку України №2 і №4, направляючи свої зусилля на збільшення продуктивності в сільському господарстві та даючи можливість отримати необхідні професійні знання та навички для поліпшення якості життя людей, які працюють у цьому секторі.


Людмила Лебідь, AgroPortal.ua 


Ключові новини аграрного ринку в Telegram

Новини

Показати все

Блоги