SweetStreet: як організувати бізнес на солодких перекусах

21 січня 2021, 06:51 4803

Інтерес до правильного харчування та здорового способу життя змінює споживацькі вподобання. Особливо відчутна тенденція зростання попиту на здорові перекуси серед молоді. Натуральний superfood із ягід, фруктів чи овочів зараз на піку трендів.

Домашня кондитерська SweetStreet з виробництва корисних і смачних солодощів працює зовсім нещодавно. Як розповідає її засновниця Аліна Петрук, ідея створення такого бізнесу з’явилася на основі власних захоплень і бажання поділитись корисним натуральним продуктом з оточуючими.

«У мене є дві пристрасті — спорт і цукерки, але це несумісні речі, й їхнє поєднання не завжди призводить до бажаного результату. Тому мені спало на думку готувати корисні солодощі з натуральних продуктів. Промоніторивши існуючий ринок, зупинилась на варіанті пастили та фріпсів (фруктових чіпсів). Спробувавши своє творіння та поділившись ним із близькими, отримала позитивні відгуки та підтримку для комерціалізації ідеї», — розповідає Аліна Петрук.

За її словами, найважче в цьому процесі було побороти страхи «нічого не вийде» та «що про тебе скажуть інші».

«Але вже в процесі, коли націлилась на результат, провела багато проб та обрала найкращі варіанти, чітко налаштувала виробничий процес, то домовитися про упаковки, наліпки, сировину чи провести маркетинг не потребує зусиль, а дарує тільки задоволення», — розповідає Аліна Петрук.

Сьогодні в SweetStreet виробляється 15 видів пастили та близько 7 видів фріпсів. Оскільки зараз не сезон фруктів в Україні, частково сировина та окремі складові для виробництва закуповуються в супермаркетах, але більша частина фруктів та овочів — з приватних садів та городів.

Аліна Петрук розповідає, що для виробництва з мінімальними потужностями, застосовуючи оптимальну кількість обладнання, необхідно вкласти близько 6 тис. грн. При збільшенні кількості замовлень, для масштабування та ефективності потрібно інвестувати ще близько 15 тис. грн.

«За нашими підрахунками, окупність бізнеса дуже залежить від кількості замовлень, але очікуваний термін — 1,5-2 місяці», — зазначає Аліна Петрук.

Для реалізації продукції використовуються соціальні мережі — Facebook та Instagram. У подальшому планується задіяти різні дошки оголошень, месенджери, ну і, звісно, сарафанне радіо, як найкращий метод залучення клієнтів.


Людмила Лебідь, AgroPortal.ua