Виробники озвучили виклики, які існують на ринку меду

15 травня 2020, 15:20 4970

В українських пасічників немає можливості масштабувати та розвивати свій бізнес. Медовий бізнес зростає органічно, але це зростання занадто повільне для того, щоб гідно давати раду викликам, які стоять перед виробниками.

Про це розповів власник компанії «Медові Брати» (Honey Brothers) Дмитро Кушнір під час Медового марафону 2020: «Додана вартість у медовому бізнесі та криза, як час можливостей».

«Пасічникам потрібно інвестувати в виробництво, але ми не маємо доступу до фінансування на потрібному рівні. Є доступ до коштів, але на таких умовах, як пропонується ми не можемо скористатися цими пропозиціями», — завважує Дмитро Кушнір.

За його словами, іншою проблемою, яку відчувають українські пасічники — це українське законодавство, яке для малих виробників наразі досить обмежуюче.

«На сьогоднішній день для більшості бджолярів законодавство досить обмежуюче і не дає багатьох варіантів для імпровізації. Ми можемо продавати мед на базарі, заготівельникам, але на нашому рівні не реально працювати з рітейлом та експортувати. «Медові брати» хотіли б  експортувати, хоч маємо не великі об»єми, але я хотів би мати можливість продати 500-1000 кг меду закордон. Теоретично ця можливість є, але практично — вона відсутня», — зазначає Дмитро Кушнір.