Думка: Експорт не завжди забезпечує виробникам максимальну ціну

03 лютого 2020, 16:40 2175

Якщо аналізувати експортну ціну на українську лохину, то вона цього сезону була нижчою за середню на оптовому ринку «Шувар».

Про це повідомила керівник департаменту «Маркетинг-Аналітика» оптового ринку «Шувар» Тетяна Гетьман під час Міжнародного форуму «S-FRUIT TRANSFORMATION 2020».

«Експорт — це не завжди максимальна ціна для виробників ягід. Звісно, все залежить від сезону. Але, на мою думку, вузьким місцем є не збільшення обсягу виробництва ягід, а якість. Різниця в ціні між якісною ягодою і якістю нижче середнього становить 40-50%. Продавати не якісну ягоду взагалі невигідно», — відзначила Тетяна Гетьман.

За її словами, справедлива ціна — це не та, яку виробник витратив на вирощування ягоди, а та, яку готовий заплатити споживач за цінність, яку виробник створює для нього.  


Людмила Лебідь, AgroPortal.ua