Експерт: Українській органічній продукції не вистачає маркетингу

16 квітня 2019, 11:30 2091

Експортерам органічної продукції не варто зосереджувати свою увагу тільки на країнах ЄС, а слід позиціонувати себе як гравців глобального ринку органіки. Варто досліджувати нові ринки збуту, такі як США та Канада, Китай та Японія, Арабські Емірати, Саудівська Аравія, Сінгапур та Малайзія та ін. для продукції з доданою вартістю.

Про це в рамках форуму Trade&Export Forum Odessa 2019 повідомила незалежний експерт з торгівлі органічною агропродукцією, власниця Organic Trade from Ukraine consulting, голова правління ГС «Український органічний кластер» Марія Махновець.

Експерт озвучила, що за даними FIBL, США є найбільшим органічним ринком в світі (40 млрд євро у 2018 році), тому і для органічного виробника з України там знайдеться ніша. З Канадою Україна має Угоду про зону вільної торгівлі, що відкриває можливості для експорту багатьох груп товарів, особливо сертифікованих як «органік».

«Загалом український органічний виробник стає більш обізнаним у трендах, бере участь у торговельних місіях і представляє продукцію на міжнародних виставках, застосовує нові технології, сертифікується згідно додаткових приватних стандартів якості та стандартів інших країн, з кожним роком покращує систему контролю на виробництві.

Основними перепонами на шляху до експорту української органічної продукції в інші країни досі залишаються слабкий маркетинг та імідж органічного продукту «made in Ukraine» у світі, законодавчі бар'єри інших країн та додаткові заходи контролю органічної продукції, що походить з України. Часто постачальників підводить незнання ринків та неможливість забезпечити належну якість та постійні постачання іноземному клієнту», — зазначає Марія Махновець.

Більш детально про ринок української органічної продукції читайте в рубриці ORGANIC STYLE


Людмила Лебідь, АgroPortal.ua