logo

Новини компаній

У 2021 році Ашан покриє фермерськими продуктами всю мережу магазинів

У 2021 році Ашан покриє фермерськими продуктами всю мережу магазинів

Новини компаній 05 січня 2021. 15:08 2525

Фермерські продукти сьогодні продаються в 14-ти магазинах «Ашан-Україна», а це понад 50% від усієї кількості торговельних майданчиків мережі. Цього року торговельна мережа планує покрити фермерськими продуктами абсолютно всі торгові точки та завести цю категорію продукції також у онлайн-продажі.

Про це повідомила керівник напрямку фермерських товарів торговельної мережі «Ашан Україна» Вікторія Шило під час воркшопу «Кава з баєром», організованого Програмою USAID з аграрного і сільського розвитку — АГРО.

«Наша стратегія побудована на таких складових як локальний, здоровий та натуральний продукт, і якраз проєкт «Фермерські продукти» вписується в ці цілі», — зазначає Вікторія Шило.

За її словами, покриття мережі фермерськими товарами здебільшого пов’язане з пошуком фермерів. Наразі немає таких товарів у супермаркетах Запоріжжя та Кривого Рогу.

«Ми не можемо покрити потребу, адже не можемо знайти в цих регіонах фермерські продукти. Тобто зараз насамперед відкриті запити в тих регіонах, де ми не маємо проєктів «Фермерські продукти», — розповідає Вікторія Шило.

Вона відзначила, що логістична система «Ашан-Україна» вибудована таким чином, що локальних постачальників шукають лише в тому випадку, коли це продукція ультрафреш або дуже регіональна. Наприклад, натуральні молочні продукти, які мають короткий термін зберігання — 3-4 дні.

«При цьому регіональний виробник крафтової продукції, який не має наміру покрити нею всю національну мережу, має можливість працювати виключно на локальному рівні. Ми надаємо можливість виробникам працювати з одним магазином», — зауважує Вікторія Шило.

Також вона звернула увагу, що «Ашан-Україна» у деяких випадках на початковому етапі співпраці з виробником може працювати з такою формою господарювання як фізична особа-підприємець (ФОП), але це відразу переводить його в розряд неконкурентоспроможних. Тож потім виробнику рекомендується переоформити діяльність на товариство з обмеженою відповідальністю (ТОВ).


Людмила Лебідь, AgroPortal.ua


Ключові новини аграрного ринку в Telegram

Новини

Показати все

Блоги