logo

Новини компаній

Продажі Молочного альянсу зросли на 15% Джерело фото: eusmecentre.org.cn

Продажі Молочного альянсу зросли на 15%

Новини компаній 19 липня 2019. 11:18 601

Група компаній «Молочний альянс» у січні-червні 2019 р. наростила продажі молочної продукції на 15% — до 2,923 млрд грн.

Про це повідомив голова наглядової ради ГК Сергій Вовченко в інтерв'ю агентству «Інтерфакс-Україна»

«В першому півріччі поточного року ситуація склалася гірше, ніж ми планували. Зокрема, ми переробили лише близько 180 тис. т молока проти 207 тис. т за аналогічний період минулого року. При цьому ціна на молоко зросла на 7%. Причиною стало значне скорочення експорту продуктів сирної групи та сухої сироватки, а також масла та сухого знежиреного молока», — розказав він.

В той же час для внутрішнього ринку компанія наростила виробництво плавлених сирів на 19% (майже 1,3 тис. т); кисломолочних сирів — на 11% (майже 2 тис. т); сметани — на 5% (більш як 5,3 тис. т); продуктів дитячого харчування — на 4% (більш як 5,5 тис. т); вершків ультрапастеризованих — на 28% (більш як 1,3 тис. т).

«Молока у різних видах пакування виробили на рівні минулого року — понад 27 тис. т. Дещо впало виробництво кисломолочних продуктів (на 2% — до 14,7 тис. т). Масла та сухої підсирної сироватки виробили на 30% менше, оскільки, по-перше, світові ціни на ці біржові товари були для нас невигідними, а по-друге, ми не робили сирний продукт на експорт в тих обсягах, що в попередні періоди», — додав Сергій Вовченко.

Також «Молочний альянс» збільшив обсяги реалізації на внутрішньому ринку на 2%.  Зокрема, дає результати проект ребрендингу ТМ «Пирятин» — продажі натуральних твердих сирів зросли на 20% (більш як 2,7 тис. т).

Сергій Вовченко підкреслив, що група планує в другому півріччі дещо змінити структуру завантаження виробничих потужностей, щоб надолужити недоотриманий дохід перших шести місяців року. Таким чином, доход очікується на рівні 6,2 млрд грн.


Для довідки: Група компаній «Молочний альянс» об'єднує Пирятинський і Баштанський сирзаводи, Золотоніський маслоробний комбінат, Яготинський маслозавод, філію «Яготинське для дітей». Підприємства холдингу виробляють молочну продукцію під торговими марками ТМ «Пирятин», «Славія», «Яготинське» і «Яготинське для дітей», «Хопси» та ін.


Ключові новини аграрного ринку в Telegram

Новини

Показати все

Блоги