logo

Новини компаній

ЕтноПродукт зосереджується на внутрішньому ринку

ЕтноПродукт зосереджується на внутрішньому ринку

Новини компаній 28 серпня 2021. 10:10 2712

Компанія «ЕтноПродукт», яка виробляє сертифіковану органічну продукцію з 2010 року, з експортного напрямку переорієнтувалася на внутрішній ринок.

Про це розповів комерційний директор ПрАТ «ЕтноПродукт» Андрій Ніколяк під час регіонального форуму «Органічна Україна 2021. Чернігів».

«Раніше ми більше інвестували і розвивали експортний напрям вирощування зернових, але останніми роками сконцентрувалися на внутрішньому ринку і розвиваємо ферму та переробку, запускаємо нові продукти. Бачимо, що внутрішній ринок все таки має запит на органічну продукцію, адже в Україні практично немає якісного молока, у споживачів відсутня довіра до продуктів, які стоять на полиці, а органічні продукти мають певну репутацію і, відповідно, затребувані на ринку», — зазначає Андрій Ніколяк.

За його словами, внутрішній ринок більш стабільний для виробників, але водночас проблема органіків у тому, що багато виробників намагаються бути присутніми в ніші здорового харчування, і органічним виробникам важко доносити меседж, що таке органічна продукція, в чому її перевага, й інколи вони програють у конкуренції з псевдонатуральними продуктами.


Для довідки: ПрАТ «ЕтноПродукт» це українсько-швейцарське аграрне підприємство із замкнутим циклом виробництва органічної сільськогосподарської продукції. Поля та ферми підприємства розташовані в Чернігівській області. Компанія має в обробітку близько 4 тис. га органічної землі (пасовища, сіножаті, рілля), утримує близько 1000 голів ВРХ. На молокопереробному підприємстві під Києвом виготовляються органічні продукти харчування під власною торговою маркою «ЕтноПродукт».


Людмила Лебідь, AgroPortal.ua


Ключові новини аграрного ринку в Telegram

Новини

Показати все

Блоги