Agricom Group готова вийти на ринок Іспанії

09 грудня 2020, 09:00 2633

Торговий дім «Добродія Фудз» (входить в структуру Agricom Group) розглядає можливість та шукає партнерів для постачання продукції до Іспанії.

Про це розповів генеральний директор ТОВ «Добродія Фудз» Дмитро Романов під час онлайн-засідання «Перспективи співробітництва в аграрній сфері: Україна-Іспанія».

«Наша компанія виробляє пластівці з зерна вівса, пшениці, жита та ячменю. Це продукція без ГМО, барвників та консервантів. Ще два роки тому ми не експортували жодної тонни продукції, зараз — експортуємо близько 10 тис. т переробленого зерна до країн ЄС, Близького Сходу, Африки та Азії. Для цього була проведена велика робота», — зазначає Дмитро Романов.

Він розповів, що наразі Іспанія імпортує з України продукцію на 10 млн євро, тобто з України експорту майже немає, при цьому тарифні обмеження складають 0%.

«Це гарна можливість почати працювати з українським виробником, який вже має досвід у постачанні продукції на міжнародні ринки. Наша компанія готова поставити продукцію на 40-45-й день після підписання угоди», — наголошує Дмитро Романов.

Він розповів, що «Добродія Фудз» уже експортує продукцію до Португалії, має досвід транспортування та особливостей ведення бізнесу в цьому регіоні. Також серед переваг роботи з компанією Дмитро Романов назвав європейську модель контролю безпечності харчових продуктів «від лану до столу».


Для довідки: Agricom Group — національна агропромислова група, що спеціалізується на розробці, виробництві та дистрибуції продуктів харчування із зернових культур та об'єднує сільськогосподарські, переробні та торгові підприємства. Ключовими бізнес-напрямками діяльності є: рослинництво, зберігання зернових та олійних культур, виробництво і торгівля продуктами харчування під власними торговими марками «Добродія», Super Hercules, San Grano, «Той самий Геркулес».


Людмила Лебідь, AgroPortal.ua