Для підвищення врожайності Agricom Group розширить пасіку до 1000 вуликів

26 вересня 2017, 12:27 4501
Для підвищення врожайності Agricom Group розширить пасіку до 1000 вуликів фото

На території Білокуракинського кластера Agricom Group працює пасіка зі 100 вуликів. Втім, першочерговою метою її створення було не виробництво меду, а підтримка екосистеми регіону у належному стані.

Як говориться у повідомленні Agricom Group, запилення бджолами сільськогосподарських культур значно підвищує урожайність та поліпшує якість насіння. Внесок цих високоорганізованих створінь у підвищення ефективності сільського господарства найкраще відчувається в радіусі 2 км від вулика.

«На власному досвіді ми переконалися в ефективності роботи маленьких помічників. У 2017 році, збільшивши кількість вуликів більш ніж утричі, ми отримали і збільшення середньої врожайності на полях, що знаходяться у безпосередній близькості до пасіки, до 2 центнерів з гектару. Отже, навіть якщо не враховувати ціну меду та інших продуктів бджільництва, економічна ефективність пасіки на господарстві дозволяє додатково отримати 1000–2000 грн з гектару (виходячи з середньої ринкової вартості ріпаку)», — розповідає керівник кластеру Станіслав Стешенко.

На базі кластеру організовано розплідницьке господарство з виведення маток. За наступні кілька років планується збільшення пасіки до 1000 вуликів.


Для довідки: Agricom Group — національна агропромислова група, що спеціалізується на розробці, виробництві та дистрибуції продуктів харчування із зернових культур та об»єднує сільськогосподарські, переробні та торгові підприємства. Ключовими бізнес-напрямками діяльності є: рослинництво, зберігання зернових  та олійних культур, виробництво і торгівля продуктами харчування під власними торговими марками «Добродія», Super Hercules, San Grano, «Той самий Геркулес».