AgroOrganiс робить ставку на сиропи, топінги та джеми

18 лютого 2019, 09:00 3350

Українська компанія AgroOrganiс, яка спеціалізується на органічному ягідництві та виробництві спецій, найближчим часом планує запустити виробництво органічних сиропів, топінгів, джемів і перетертих з цукром ягід.

Про це AgroPortal.ua повідомив керівник органічного ягідництва AgroOrganiс Костянтин Січной під час Міжнародної виставки органічних продуктів BIOFACH 2019, яка проходила 13-16 лютого в Нюрнберзі (Німеччина).

«AgroOrganiс — це вертикально інтегрований бізнес з різними напрямками — спеції та прянощі, кондитерські вироби, ягоди, овочі. В обробітку маємо 80 га, з яких під засадженнями знаходиться 40 га. Маємо замкнутий виробничий ланцюг від поля до готового продукту. Вирощуємо суницю, ревінь, малину і вже в цьому сезоні готуємося до вирощування обліпихи. Ці культури у нас в пріоритеті, до того ж, маємо ще пасіку», — розповідає Костянтин Січной.

За його словами, компанія надає багато зусиль та уваги сертифікації і стандартизації процесів, відповідності виробництва кращим світовим практикам харчової галузі.

«Наразі наша гордість — це сертифікат швейцарської конфедерації Biosuisse. Ми на сьогодні перша і єдина компанія, яка отримала цей сертифікат. Звісно, також маємо повну сертифікацію «Органік Стандарт» як в ягідництві, так і по органічних спеціях — базилік, майоран, кориця, перець чорний. Плануємо розширити свій список по прянощам і спеціям», — зазначає представник компанії «Любисток» Катерина Данилюк.

Вона стверджує, що перші дні виставки BIOFACH 2019 показали зацікавленість європейців такими продуктами, як заморожені та висушені ягоди, фруктові порошки.

«Маємо досвід експорту заморожених ягід до Польщі та Швейцарії. Але особливість цього напрямку полягає в тому, що ягода не відразу реалізується в сезон, тож якраз зараз продовжується реалізація врожаю 2018 року. Тобто якщо брати по ринку, то зараз ще 90% заморожених ягід лежить у виробників в холодильнику. Сподіваємось, що зможемо вийти на ринок Німеччини, але сьогодні не йдеться про обсяги і ціни, а говоримо про якість продукції і налагодження довготривалих стосунків», — розповідає Костянтин Січной.


Алла Стрижеус, AgroPortal.ua