logo

Мультимедіа

Преміальна молочка від Бель Шостка Україна

16 травня 2019. 07:00 545

Прихід Групи Бель в Україну в 2007 році ознаменував створення преміальних молочних продуктів.

«Коли компанія з'явилася на українському ринку, то було два варіанти: залишити все як є, або ж зробити преміальний продукт на основі якісної сировини, без будь-яких замінників та рослинних жирів. Був обраний другий варіант — робити так, як у Європі. Ризик був, але він себе виправдав, — констатує директор заводу Тарас Яровий. — Якщо подивитися на лінійку продуктів, то «Весела Корівка» — це найдорожчий бренд серед плавлених сирків, але у нас є смакові переваги та прихильність до торгової марки».

На українському ринку представлені такі торгові марки як KIRI, MiniBabybel, «Шостка» та «Весела Корівка». Проте виробляються лише останні дві, інші — експортуються.

Частиною каналів реалізації продукції компанії є В2В-продажі. ПрАТ «Бель Шостка Україна» реалізовує не брендовану продукцію на вітчизняні заводи як сировину для подальшої обробки, що дозволяє підприємству дозавантажувати власні потужності.

«N.B.!» Індекс агроефективності областей

Детальніше про ПрАТ «Бель Шостка Україна» читайте скоро в матеріалі #ІндексАПК. Сумська область.


Джерело фото: AgroPortal.ua


Ключові новини аграрного ринку в Telegram

Новини

Показати все

Блоги