Думка: Виробники не можуть достукатися до upper segment споживачів

08 листопада 2020, 09:37 2126

В Україні за останні 30 років виокремився клас споживачів молочної продукції, які мають високі доходи і високі вимоги до якості товару. І українські виробники молочної продукції у більшості випадків втратили цей premium segment, тому його і «взяв» якраз імпорт.

Таку думку на своїй сторінці у соцмережі Facebook висловив президент асоціації «Український клуб аграрного бізнесу» Алекс Ліссітса.

За його інформацією, перше місце в імпорті посіли сири.

«За перше півріччя 2020 р. їх імпортовано на $110 млн. Сири в основному йдуть з Європейського союзу. Зокрема, серед лідерів експорту сирів до України є Польща, Німеччина, Нідерланди, Франція та Італія», — констатує експерт.

При цьому він наголошує, що upper segment споживачів в Україні розширюється, та більшість українських виробників не можуть до нього достукатися, тому імпорт повністю витісняє.