Мікрогрін: маржа — висока, але обсяги споживання малі

01 липня 2021, 16:46 2902

Попри низькі початкові інвестиції у вирощування мікрогріну та високу маржу, порівняно із овочівництвом відкритого або закритого ґрунту, суттєва виручка можлива лише при дуже великих обсягах продажів, що проблематично через високу конкуренцію.

Про це зазначає співвласниця сімейного фермерського господарства «Супергерой», що в Бородянському районі на Київщині, Анастасія Кладова, пише AgroTimes.

«Серед іншого ми також займаємося мікрогріном. Чому? Сезон відкритого ґрунту рано чи пізно закінчується, а потреба в здоровій різноманітній їжі у наших клієнтів актуальна завжди», — зазначила вона.

За досвідом «Супергероя», стартові інвестиції в початок вирощування мікрогріну мінімальні порівняно з інвестиціями у відкритий ґрунт або теплиці, маржа — доволі висока, але обсяги споживання малі. 

«Щоб «побачити гроші», потрібно ну дуже багато продавати, а це складно, бо ж конкуренція колосальна. Основна помилка тих, хто запускає подібні міські ферми — нерозуміння цього. У нашому випадку це просто додаткова опція», — зауважила фермерка. 

Для довідки: Ферма «Супергерой» працює четвертий рік, пропонує асортимент із 40–60 позицій протягом року: суниці садові, лохина, малина, аспарагус, різні види зелені, салатів, шпинат, помідори, огірки, мікрогрін тощо.