АМАКО провела передсезонні семінари з метою максимізації часу безперебійної роботи техніки

28 лютого 2020, 13:21 2401

Компанія «АМАКО Україна» провела серію передсезонних семінарів з метою розповісти аграріям, як максимізувати час безперебійної роботи техніки та підвищити її ефективність.

«Щорічні передсезонні семінари проводяться для ознайомлення клієнтів з оновленими одиницями техніки лінійки дилера та спеціальними умовами послуги сервісу від компанії. Також цього року «АМАКО Україна» презентує лінійку ґрунтообробної техніки Bednar», — говорить директор центрального регіону компанії «АМАКО Україна» Андрій Литвинов у коментарі для AgroPortal.ua.

Представник «АМАКО Україна» зазначає, що компанія щороку покращує умови обслуговування техніки та виходить на новий рівень із сервісного обслуговування, зокрема цього року презентована оновлена майстерня.

«Для компанії «АМАКО Україна» продаж техніки не є основною ціллю. Наше завдання — бути надійним помічником і партнером, зокрема своєчасно здійснювати поставки запасних частин і надавати якісний сервіс. Оскільки цінність будь-якої, навіть якісної техніки, можна знівелювати при неправильному обслуговуванні».

У цьому міжсезонні компанія провела більше 10 подібних заходів у різних регіонах України. «Одна з наших цілей — пояснити клієнтам, які можливості вони мають для підвищення ефективності свого бізнесу. Намагаємось змінити їх погляди на певні процеси в господарствах», — розповідає керівник департаменту маркетингу компанії «АМАКО Україна» Максим Чикунов.

Керівник департаменту маркетингу компанії «АМАКО Україна» Максим Чикунов
Керівник департаменту маркетингу компанії «АМАКО Україна» Максим Чикунов

Також він додає, що компанія «АМАКО Україна» має унікальну на ринку комбінацію переваг, які забезпечують дві основні вигоди для клієнта.

Перша — це зменшення часу простою техніки. Непрямі витрати частіше за все набагато більші за прямі, тож потрібно мати чітко налагоджений процес обслуговування техніки, наявності та логістики запчастин, надійного партнера поруч.

Друга, ключова вигода — це зниження вартості експлуатації техніки. При правильному обслуговуванні, експлуатації та використанні всіх можливостей гарантійного обслуговування — зниження вартості утримання техніки буде гарантовано.

Клієнти, котрі працюють з компанією «АМАКО Україна», відмічають не лише якісний та оперативний сервіс, але і хороші фінансові умови. «Ми запрошуємо спеціалістів «АМАКО Україна» проводити технічний огляд парку сільгосптехніки в зимовий період, намагаємось не доводити до поломок на полі, — розповідає директор ПП «Крупське» (Черкаська область) Володимир Барвет, — оскільки дешевше провести завчасний ремонт, ніж ремонтувати поломку».


Для довідки: компанія «АМАКО Україна» є дилером техніки Massey Ferguson, WESTERN, Geringhoff, Bednar та технологічних рішень Precision Planting, а також комерційних автомобілів IVECO.

Також «АМАКО Україна» надає запчастини та комплектуючі до більш ніж 20 брендів імпортної сільгосптехніки, забезпечуючи оперативну доставку в будь-який куточок країни через 16 сервісних центрів по всій Україні.
 
Детально про техніку та фінансові умови тут


Наталія Помянська, AgroPortal.ua