Про це розповів економіст інвестиційного центру ФАО Андрій Ярмак під час заходу Ukrainian Food Valley KMBS «Українська продукція на ринках Азії: від пробних поставок до системного експорту».
«Ми в січні 2018 року влаштовували для українських виробників торговельну місію в Сінгапур, і відтоді люди працювали над тим, щоб вийти в продажі онлайн-супермаркетів. Це не швидкий процес — маркетинг, сертифікація, логістика — все це займає багато часу. Але це вже значний крок для компанії, адже Сінгапур є стартовим майданчиком для виходу на інші азійські країни», — розповідає Андрій Ярмак.
За словами директора Української плодоовочевої асоціації (УПОА) Федора Рибалко, важливим трендом для Азійського регіону є зміна формату споживання свіжої продукції.
«Урбанізація і дуже висока щільність населення зменшує кількість часу на походи в магазин і закупівлю продуктів, тому в країнах Азії швидкими темпами зростають різні онлайн-сервіси з доставки продукції», — зазначає Федір Рибалко.
Людмила Лебідь, AgroPortal.ua