МХП відходить від використання бренду Наша Ряба

27 серпня 2021, 09:44 3210

Агрохолдинг МХП відмовляється від використання логотипу «Наша Ряба» на виробленій продукції.

Про це повідомив власник МХП Юрій Косюк на своїй сторінці в Facebook.

«Новина, яку я хочу поділитися, дуже вас здивує. Я вирішив зараз відмовитися від використання логотипу» Наша Ряба «на нашій продукції», — зазначив він.

Косюк додав, що часто компанії за красивою рекламою та упаковкою забувають про головне: споживач купує в першу чергу продукт, його якість та смак.

«Нашу продукцію цінують в топових країнах і це не через бренд та обгортку, це результат того, що увесь цей час ми виробляємо висококласну та безпечну продукцію, яку купують по всьому світу», — додав він.


Для довідки: Агрохолдинг МХП — провідний виробник курятини в Україні з найбільшою часткою на ринку. МХП володіє і контролює всі етапи виробництва курятини: від вирощування зернових і олійних культур, виробництва комбікормів до виробництва інкубаційних яєць і вирощування бройлерного поголів'я, переробки, збуту, дистрибуції та продажу м'яса птиці (зокрема, через партнерські брендовані точки). Агрохолдинг також займає провідну позицію в рослинництві.