ВЛАСНА СПРАВА
ВЛАСНА СПРАВА
ВЛАСНА СПРАВА
ВЛАСНА СПРАВА
ВЛАСНА СПРАВА
У 2020 році Ярослав працював кухарем. Пандемія Covid-19 все поставила на паузу: потрібно було наново шукати себе. Згадав, що колись пік хліб на продаж удома. Вирішив розвиватися в цьому напрямі. Так з'явилася пекарня, у якій печуть хліб за старовинними рецептами у дров'яній печі. Її, як і все інше тут, виготовили власноруч. За день тут випікають по три сотні буханців житнього та пшеничного хліба, пиріжки з капустою та картоплею, вишнею та маком.
Пекарня, де росіяни розгорнули свій штаб, пережила обстріли і продовжує роботу після деокупації. Окрім Ярослава, працює ще 2 пекарі.
Плани: розвивати культуру крафтового хліба шляхом проводження майстер-класів; допомогти всім бажаючим запускати свої пекарні.
Компанія займається вирощуванням овочів закритого та відкритого ґрунту. Спеціалізується на огірках та помідорах.
Владислав є співвласником компанії з 2022 року, здійснює контроль за стратегією бізнес-розвитку компанії та управлінням ризиками. Кількість працівників — 10. Через повномасштабне вторгнення рф у 2022 році компанія релокувалася з Херсонської області у Тернопільську, де продовжила вирощування огірків і помідорів у теплицях на 0,5 га та моркви і цибулі у відкритому ґрунті.
Плани: продовження автоматизації технологічних процесів; побудова професійного овочесховища на 2000 т; розширення ринків збуту; вдосконалення сервісу обслуговування клієнтів; створення власної торгової марки; введення в асортимент нових позицій овочів.
Микита разом із дружиною вирощують перець та переробляють його на гострі соуси. Працюють як зі звичними (пікантними) сортами, так і з надгострими екзотичними. Є 4 теплиці по 30 м². Наступного сезону планують співпрацювати з фермером, який вирощуватиме кілька сортів.
Плани: вийти в топ виробників гострих соусів України; запустити виробництво; отримати всі необхідні сертифікати для виходу на міжнародний ринок; створити єдину онлайн-платформу виробників крафтових соусів.
Сироварню засновано три роки тому. Починала Христина з переробки молока власних корів. Сьогодні вони з чоловіком приймають молоко від 60-ти сімей з високогірного села Шепіт. Щодня виходить до 50 кг натурального крафтового сиру. Асортимент налічує більше 20 видів молочної продукції як традиційних гуцульських сирів (будз, вурда, бринза), так і напівтердих. На сироварні працює вся сім’я Христини.
Плани: розвивати сироварню в напрямі туризму, а саме — організація екскурсій з майстер-класами; налаштувати переробку лісових ягід на натуральні екоджеми.
ФГ «Білі Роси» займається вирощуванням зернових та олійних культур, має ферму з виробництва молока та власну переробку молочної продукції під брендом ТМ «Білі Роси». В переліку продукції є авторський твердий сир з однойменною назвою «Кобизський».
Павло продовжує сімейну справу, яку започаткував його батько. За його ініціативи молочна продукція ферми з'явилася у магазинах мережі «Велика Кишеня».
Плани: зберегти земельний банк; збільшити поголівʼя тварин та розвивати переробку.
Ферму-сироварню заснувала Євгенія разом зі своїм чоловіком. У 2014 році на її місці було звалище. До повномасштабного вторгнення на фермі жило 540 тварин, а зараз — 866. Ферма приймає тварин з господарств, що на лінії фронту. Зараз тут діє Центр реабілітації тварин. На фермі переробляють молоко. В асортименті понад 50 видів сиру.
Плани: переробка гною на біогумус; відкриття верміферми; відкриття терапевтичного саду; реконструкція старих сільгоспбудівель.
«Кучерява фермерка» — це маленьке сімейне фермерське господарство, але з прогресивним підходом до вирощування перцю. Частина свіжого перцю реалізовується на місцевих ринках, інша — відправляється поштою по всій території України. Зараз додатково Катя розробляє ще два напрями розвитку ферми: будівництво тепличного комплексу та організація виробництва з переробки перцю. На сезон на ферму наймають ще 4-х працівників.
Плани: побудувати тепличний комплекс до 400 м2, тим самим збільшити до 3-х разів загальний прибуток ферми; розширити виробничі потужності переробки; автоматизувати процеси порізки перців та стерилізації банок; до серпня наступного року створити сайт для автоматизації приймання замовлень.
Сільським господарством Олександр почав займатися ще у 2013 році, й одразу органічним. З кожним роком площа збільшувалась, і на даний момент сягає 200 га. Уже другий рік поспіль на фермі нічого не вирощують, щоб не годувати окупантів, а також задля збереження сертифікації.
Але нещодавно фермер запустив виробництво органічного борошна на Дніпропетровщині. Вдалося це зробити завдяки підтримці німецьких колег.
Плани: розвивати та просувати органічний напрям; розширити органічні теплиці (окремо теплиці під ранні органічні ягоди); закласти органічний виноградник та запустити виноробню; масштабувати виробництво органічного борошна зі свого органічного зерна та монополізувати дитяче харчування в дитсадках на органічну продукцію.
Олена реалізувалася професійно в столиці як флорист, але, переїхавши в село поблизу Радомишля, почала розвивати власну справу. Її ферма займається вирощуванням спаржі та лохини вже п'ятий сезон. Цього року в асортименті з'явилися ще й артишоки.
Продаж усіх продуктів відбувається через власний сайт та сторінку в Instagram. Усе можна замовити і отримати доставкою через пошту. Всі роботи на фермі Олена виконує разом зі своїм чоловіком. Акцент на спаржі, під якою 1 га.
Плани: додати 2 га спаржі, 0,5 га багаторічних квітів, 0,3 га артишоків, 0,5 га лохини, 5 га фундука; відвести 3 га під тваринництво (альпаки, корови, коні та кури); організувати власний тепличний комплекс, пасовище, сінозаготівлю; налагодити переробку та заготівлю спаржі, лохини, артишоків.
Віталій заснував компанію у 2013 році з метою підняти на належний рівень вітчизняну культуру сільськогосподарського виробництва.
Компанія спеціалізується на системах точного землеробства та вже 10 років є одним із операторів із запровадження інновацій у цій сфері. FRENDT — ексклюзивний дистрибʼютор шведської компанії HEXAGON та канадської Farm TRX в Україні, має власний сервісний центр з понад 50 різновидів послуг з агроелектроніки, встановлює RTK-мережу з найбільшим покриттям, що забезпечує сигнал з похибкою 2 см.
У компанії працює 60 осіб. Бізнес працює систематизовано. Віталій вже вийшов з операційної діяльності.
Плани: створити два філіали в Україні; розвинути науково-дослідне підприємство ФРЕНДТ ФЕРМА; впровадити штучний інтелект в аналіз даних з полів для збільшення прибутку та зменшення витрат з 1 га; створити мережу метеорадарів.
АГРОКАР'ЄРА
АГРОКАР'ЄРА
АГРОКАР'ЄРА
АГРОКАР'ЄРА
АГРОКАР'ЄРА
АГРОКАР'ЄРА
Успішні кейси: впровадження нової структури агрономічної служби холдингу; збільшення урожайності основних культур на 5-10% порівняно з 2018-2020 роками за сталих показників затрат; реалізація проєкту аналізу факторів урожайності культур.
Мотивація: можливості та різноманіття. В агро ти постійно рухаєшся вперед, немає такого, щоб ти розробив технологію і декілька років відпочиваєш. Кожний сезон — це нові виклики, і те відчуття, коли ти долаєш їх, неможливо передати словами.
Мотивація: я відчуваю себе частиною важливого процесу, допомагаючи аграріям вирощувати врожай та забезпечувати продуктами харчування не лише своїх співвітчизників, а й світ. Це відчуття відповідальності перед суспільством надихає мене щоденно. По-друге, моя родина має глибокі корені в аграрній галузі, і я відчуваю певну спадковість у цьому питанні.
Успішні кейси: реалізація продукції на новий ринок збуту — Ефіопія (Укравіт, 2020); запуск пілотної фінансової програми пільгового кредитування Європейський відсоток (Байєр, 2022); запуск програми страхування від граду — Захист 180 (Байєр, 2022).
Мотивація: динамічність та різноманітність сфери діяльності.
Успішні кейси: впровадження точного землеробства у господарстві; перші автопілоти, встановлені на МТЗ; впровадження технологій Precision Planting у низці господарств України; тестування та аналіз багатьох нових продуктів у напрямі точного землеробства (Augmenta, Smart Depth та ін.); дослідження карт — завдання для диференційованого внесення, впровадження їх у виробництво.
Мотивація: приведення рівня агробізнесу України до топових позицій на світовому ринку.
Мотивація: вводити інноваційні продукти для захисту рослин, щоб забезпечити продовольчу безпеку країни та світу.
Мотивація: цікаво впливати на технологію великого господарства; цікаво впливати на процес впровадження інноваційних технологій; перспективна галузь: можливість кар'єрного росту; в агросекторі один із найвищих доходів серед інших галузей України.
Мотивація: робота в цій галузі прямо впливає на харчову безпеку та загальний стан суспільства. Підприємницькі можливості: агросфера включає в себе не тільки традиційне господарство, а й інноваційні технології, які вимагають креативних підходів. Фінансова стабільність: за правильного підходу агросфера може забезпечити стійкий дохід.
Успішні кейси: розробка та впровадження нових схем профілактики та лікування ВРХ і контроль їхнього виконання; впровадження 10 пропозицій задля покращення операційної діяльності компанії. За час роботи Віталія у агрофірмі «ім.Довженка» кількість ВРХ зросла з 5400 до 6250 голів, а також збільшилася кількість ремонтного молодняка та бичків на відгодівлі до 2000 голів. Все це вдалося завдяки кращому відтворенню корів, зменшенню сервіс-періоду з 146 днів на 120 днів та кращій збереженості поголів'я.
Мотивація: окрім фінансової мотивації, є велике бажання розвивати агросферу України, забезпечувати людей якісною та безпечною продукцією.
Успішні кейси: на суднобудівному заводі «НІБУЛОН» впроваджував централізовану систему газопостачання зварювальними газами, займався реконструкцією суднопідіймального пристрою для можливості будівництва кораблів довжиною до 140 м, також реконструкцією заводу в цілому.
На СТОВ «ЕНОГРАЙ» вів будівництво найсучаснішого сортувального цеху. Наразі, після деокупації підприємства, на посаді директора організовує відновлення всіх процесів виробництва херсонських фруктів.
Мотивація: створення продукту харчування для людей.
Успішні кейси: ефективне ведення переговорів з ключовими партнерами, що призводить до збільшення обсягів продажів насіння та розширення присутності на ринку; розвиток прозорих партнерських відносин з усіма учасниками аграрного ринку; створення та імплементація успішних комерційних політик і стратегій.
Мотивація: зробити внесок у підбір і впровадження оптимальних насіннєвих рішень, що сприятимуть підвищенню врожайності та забезпечать фермерів потужними інструментами для досягнення своїх цілей. Сприяти впровадженню інновацій в агро, що є ключовим елементом для підвищення ефективності та конкурентоспроможності.