Після завершення кризи найціннішим товаром стане новий бізнес

13 квітня 2020, 10:00 6642

Нинішня світова криза внесе свої корективи та відіб'ється на валютному курсі. Однак, це зараз не найголовніше.

Таку думку висловив підприємець, засновник Ufuture Василь Хмельницький.

Він зазначив, що гроші знецінюються постійно. Вперше світ голосно заговорив про інфляцію, коли в 1971 році в США розділили долар і золото, які до цього були тісно прив'язані один до одного. З тих пір купівельна спроможність долара сильно просіла, і зараз товар, який раніше коштував $1 тис. (прив'язаних до золотовалютних запасів), вартує в 6,5 разів більше.

«Найближчим часом, в розпал кризи, саме гроші будуть найціннішим товаром. Не майно, не активи, а саме гроші. Але я можу точно сказати: після того, як криза закінчиться, найціннішим товаром стане новий бізнес, майно і активи», — зазначив Хмельницький.

Бізнесмен підкреслив, що в умовах світового фінансового обвалу всі країни змушені вливати в свої економіки нечувані суми — в цілому $5 трлн. З них на США припадає $2 трлн, МВФ — $1 трлн, ЄС — $750 млрд, Японію — $137 млрд.

Він припустив, що цим країнам доведеться включати друкарські верстати. І, швидше за все, таким же шляхом піде й Україна.

«І завдяки тому, що всі країни одночасно почнуть друкувати гроші, в пропорції ніхто не побачить різниці в курсі гривні до долара або євро. А гроші при цьому будуть втрачати свою цінність — їх купівельна спроможність стане менше, а схильність до інфляції — більше», — вважає підприємець.

Тому він пропонує піти від дискусії — яким буде курс долара або євро по відношенню до гривні. Думати зараз слід про інше: про початок свого бізнесу — про те, що можна створити, що буде мати цінність і приносити постійний дохід.

«Після закінчення кризи найціннішим товаром стане новий бізнес, майно і активи. Тому що — повторюю, в будь-якому випадку гроші будуть знецінюватися. І найціннішим ресурсом будуть не гроші, як хтось помилково вважає, а бізнес, який їх генерує», — вважає Хмельницький.

У найближчому майбутньому, на його думку, на плаву залишиться той, хто вчасно зорієнтується, намацає дно і зможе від нього відштовхнутися.

«Важливо зрозуміти, які напрямки будуть перспективними в зміненому світі, що буде мати більшу цінність. Виживуть бізнеси, які матимуть імунітет у подібні кризові періоди — це інтернет-рітейл, безконтактні форми навчання, високотехнологічні бізнеси на виробництві.

Тому — інвестуйте в себе, в навчання, розвиток та готуйтеся до потужного старту відразу по завершенню кризи», — підсумував підприємець.


AgroPortal.ua за матеріалами НВ