Об’єднуватись потрібно навколо довіри споживачів

21 травня 2018, 11:46 1817

Малі та середні виробники сільгосппродукції, щоб розвивати свій бізнес, мають стати надійними постачальниками якісного продукту.

Таку думку висловив спеціаліст маркетингу громадської спілки «Карпатський смак» Олександр Коваль.

«На мою думку, одним з головних чинників, навколо чого повинні об»єднуватись виробники — це довіра та ідея. А формат, юридична форма, це вже наступний етап її реалізації. Ми на сьогодні маємо погану історію з кооперативами радянського періоду, та період грантоїдства та фейкових кооперативів, що створені під особу, за кошти донорів», — сказав він.

Коваль зазначив, що класичних кооперативів, що задовільнять потреби та інтереси виробників, дуже мало. І фермерам слід рухатися від спільних ініціатив, просування, навчання, використання спільно обладнання, інфраструктури, до створення доданої вартості, через доробку продукції, її реалізації продукції.

«N. B.!» ТОП-10 food-цінностей від карпатських виробників

«На завоювання довіри, як надійний постачальник потрібен час. Потрібно вивчати аграрний ринок світу. Цю роботу проробляють в Україні професійні асоціації органічних виробників. Але виробнику чекати що хтось за Вас щось зробить не варто. Потрібно інвестувати кошти у навчання та розвиток потенціалу, створення продуктів, просування та реалізації. Це все час та правильні інвестиції», — вважає експерт.

Він також зазначив, що поспішати з розширенням лінійки продуктів не варто, спочатку слід задовольнити потреби споживачів у якісному продукті, чим завоювати довіру.

«Звісно коли створюється новий продукт, то ця новинка може зацікавити споживача, та й це хороша причина для активізації рекламної та іншої маркетингової діяльності. Кожен сам приймає рішення, щодо розширення лінії продуктів. Первинним все-таки є досвід виробника та технологія, навички робити якісний продукт, навчитись його продавати», — додав Коваль.

Він пояснив, що при використанні якісної сировини ціна на кінцевий продукт стає вищою, ніж на ринку. А продати його складніше. Тож важливо виготовляти те, що можна продати, та працювати на довіру покупців, а якщо є довіра, то й можливість продати нову продукцію буде вища

«Віра в себе, у свою роботу та свій продукт та своїх споживачів. Це перш за все позитивні взаємостосунки між людьми. Не варто прагнути бути сотим в асортименті, краще бути першим в уяві свого споживача, саме над цими переконаннями треба працювати. Це складно звісно, але ніхто не казав, що буде легко», — підсумував Коваль.


AgroPortal.ua за матеріалами Agronews