Крафтові виробники потребують професійного лобіювання

13 липня 2020, 07:15 2219

Українським крафтовим виробникам, особливо тим, які працюють на локальному ринку, потрібно створити дискусійну платформу, де вони обговорюватимуть поточну проблематику та рухатимуть необхідні зміни задля власного розвитку.

Таку думку висловила в.о. міністра аграрної політики та продовольства у 2019 р. Ольга Трофімцева, передає кореспондент AgroPortal.ua.

За її словами, метою платформи має стати налагодження цивілізованого збуту, лобіювання змін у законодавстві та розробка покрокової стратегії розвитку крафтового та локального виробництва в Україні.

«Дискусійна платформа повинна переслідувати прагматичні цілі, аби все не зводилося до одних лише балачок», — уточнює Ольга Трофімцева.

Вона вважає, що саме професійні об’єднання допоможуть невеликим виробникам стати більш успішними.

«Дрібним фермерам часто не вистачає юридичної, економічної, фінансової грамотності. Для цього й потрібні асоціації, які зможуть або знайти кошти для допомоги виробникам, або проконсультувати — з’ясувати законодавчі норми, необхідність певної сертифікації тощо», — говорить Трофімцева.

Також вона порадила виробникам перед стартом своєї справи починати з кінця ланцюга.

«Подумайте, куди будете продавати свій продукт. З’ясуйте та вивчіть свій кінцевий ринок. Виробляти просто так — це не бізнес», — додала вона.