Як працює ідеальна юридична служба. Кейс LNZ

10 травня 2019, 06:03 2357

Компанія LNZ постійно розвивається та еволюціонує, зазнає змін та за останні роки значно виросла як в обороті, так і в позиції на ринку. Оскільки постійний розвиток — один із найголовніших принципів філософії компанії, то і всередині структури відбуваються постійні зміни. Якою має бути юридична служба потужної багатопрофільної компанії — розповідає юрист LNZ Group Сергій Якшин.

Юридична служба компанії LNZ являє собою класичну систему праці юристів ін-хаус, юристів, для яких компанія є домом. Ми розділяємо систему цінностей компанії, її мету, а також здійснюємо правове забезпечення понад 14 основних різних напрямків діяльності. В процесі своєї діяльності юристи компанії практикують у різних напрямках права: це і договірна робота в цивільному та господарському праві, і судова практика в господарських, адміністративних та цивільних процесах, і право інтелектуальної власності, корпоративне право та право власності, податкове, фінансове право, кримінальне право, трудове право.

Якість роботи юридичної служби забезпечується насамперед бажанням бути кращими. Важливим аспектом максимально якісної роботи команди (в нашому випадку — юридичної служби) є розвиток та використання окремих особливих якостей кожного її учасника задля досягнення спільної мети. В ході виконання поставлених задач важливою є наявність стратегії, що найбільше відповідає меті та інтересам компанії, яка передбачає окремі етапи, розподілені між виконавцями відповідно до їхніх сильних сторін.

Компанія забезпечує можливість здійснення постійного навчання, підвищення кваліфікації за рахунок участі в різного роду семінарах, тренінгах із можливістю реалізації набутих навичок на практиці. Важливим аспектом є також взаємодія з колегами з інших компаній, а також із залученими зовнішніми радниками для вирішення специфічних питань, що позитивно впливає на розвиток юридичного забезпечення компанії, адже дозволяє більш оперативно та вигідно вирішити конкретне завдання, а також сприяє розвитку внутрішньої юридичної служби компанії.

Завдання юриста — не озвучити проблему або ж назвати норму закону, яка унеможливлює вирішення певних питань, а запропонувати можливі шляхи розв’язання проблеми: дати можливість вирішити питання, досягти результату. Саме націленість на результат, бажання зробити роботу добре, бути найкращим забезпечують якість роботи юридичної служби в компанії LNZ. 


AgroPortal.ua за матеріалами LNZ Group