Як підготуватися до участі у міжнародних виставках: ТОП-3 поради

06 січня 2020, 08:00 1970

Українські виробники з року в рік все активніше приймають участь у міжнародних продовольчих виставках. Проте не всім вдається отримати від цього очікуваний ефект, особливо малим та середнім компаніям.

Про те, як підвищити продуктивність участі у подібних заходах, поділилася в ефірі AgroFM громадський діяч, в.о. міністра аграрної політики та продовольства України у 2019 р. Ольга Трофімцева.

«Виставки — надзвичайно потужний інструмент. Для держави — це робота на імідж, для виробників — можливість заключення договорів з потенційними партнерами. Останнє вдається лише за рахунок професійного підходу», — говорить Трофімцева.

Зокрема, зазначає вона, готуватися до виставки потрібно за кілька місяців. Якщо плануєте участь вперше — то за пів року.

Окрім того, немає сенсу їхати на виставку як мінімум без експортного менеджера, який говорить англійською. Цим правилом досі нехтують невеликі компанії. Тому наявність англомовного представника організатори поїздки стали прописувати обов'язковою умовою.

«По-друге, англомовними мають бути всі каталоги, буклети, візитки та інший роздатковий матеріал. І, звісно, ви повинні мати англомовну версію сайту, — говорить Трофімцева. — Інакше на сайт зайде партнер з ОАЕ, нічого не зрозуміє, і на цьому ваша потенційна співпраця завершиться».

І третє — дуже важливе — це робота з отриманими контактами після виставки.

«Комунікуйте з можливими партнерами, відпишіть їм листи в рамках професійного етикету, нагадайте про себе, додайте ще раз буклети зі своїми товарами, відповідайте на їхні мейли. Замало просто обмінятися контактами і чекати замовлень на свою продукцію. Так ви нічого не отримаєте», — радить Трофімцева.

За опитуваннями організаторів виставок, багато з них є дуже продуктивними для компаній-учасників. З Gulfood, SIAL чи «БіоФах» ніхто не їде з порожніми руками. Звісно, виробники приїжджають на такі виставки 100% підготовленими, додає вона. 


Наталія Рекуненко, AgroPortal.ua