Українські виробники органіки — це мрійники

16 січня 2017, 07:15 3827

Органічний бізнес в Україні вигідний лише тоді, коли продавати сировину на експорт.

Таку думку висловив голова наглядової ради ПрАТ «ЕтноПродукт» Олег Жуковський. 

«Все що стосується переробки — не дуже вигідно», — говорить він, називаючи причиною низький попит.

За його словами, щоб українці купували органік, вони мають зрозуміли, що це таке, і у них мають з'явилися кошти для купівлі такої продукції.

Зазвичай органічна продукція дорожче звичайної на 30-100%. «Для харчів тривалого зберігання — це 50-30%. Продукти з низьким терміном зберігання, особливо так званого фрешу — фрукти, зелені овочі, м'ясо — більше. Органічне борошно буде дорожче приблизно на 50%, відповідно до експортної вартості пшениці», — говорить Олег Жуковський. 

Це при тому, что виробники «ходять» по мінімальній маржі, працюють за мінімальний прибуток, щоби продавати щось у себе в країні.

«Українські виробники органіки  — це ентузіасти, можливо навіть мрійники. Не краща риса для бізнесу, але для органічного сектору це добре, бо означатиме довіру споживача», — підсумував голова наглядової ради ПрАТ «ЕтноПродукт».


AgroPortal.ua за матеріалами Propozitsiya