Україні треба добре попрацювати над іміджем

20 листопада 2019, 09:01 1267

Україні треба добре попрацювати над іміджем. Тут стане в нагоді державна інформаційна підтримка, побудова та захист українських брендів, розширення світових ринків завдяки потужній системі торгових та аграрних аташе та здійсненню торговельних місій.

Таку думку у ході зустрічі з представниками ЗМІ висловила громадський діяч, в.о. міністра аграрної політики та продовольства України у 2019 р. Ольга Трофімцева.

«Україна поступово, можливо, і не так швидко, як хотілося б, робить свої еволюційні кроки на шляху зміни світової парадигми сприйняття нас виключно як країни-постачальника аграрної сировини. У сегменті готових продуктів можна говорити про перспективи для продукції кондитерської та хлібобулочної промисловості, виробництва соків, молочних продуктів тощо», — каже експерт.

Загалом, за її словами, збільшення експорту продукції з доданою вартістю разом зі збереженням позицій на існуючих ринках ще більше підкреслить вагомість та важливість України на світовому ринку продовольства.

«Проте кожен регіон має свої особливості та специфіку. Китай, Японія, країни Близького Сходу, Південно-Східної Азії, всі вони потребують окремих підходів як за товарною номенклатурою, так і за маркетинговою подачею, споживчими вподобаннями, купівельною спроможністю. Не існує універсального товару, який буде успішно продаватись скрізь», — підкреслює в.о. міністра аграрної політики та продовольства України у 2019 р.

За словами Ольги Трофімцевої, це тема для обговорення як з громадськістю, асоціаціями та діловими колами, так і з представниками Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства. Лише у діалозі ми зможемо окреслити пріоритети.

«Однак відсутність належної та добре скоординованої комунікації усіх зацікавлених гравців ринку — це ще один виклик, одне із найбільш критичних питань в українському агропродовольчому секторі», — резюмує вона.


Світлана Плішко, AgroPortal.ua