Чи варто виробникам брати участь в аграрних виставках?

28 лютого 2018, 08:33 2577

У Києві пройшла одна з наймасштабніших міжнародних аграрних виставок в Україні — «АгроВесна-2018», яка зібрала 500 компаній з 20 країн.

AgroPortal.ua поцікавився у віце-президента з маркетингу і продажів ІГ УПЕК Романа Гіршфельда, наскільки цікавими та ефективними для виробників сільгосптехніки є аграрні форуми.

Роман Гіршфельд: Дійсно, наша компанія має величезний досвід участі в міжнародних аграрних форумах. У минулому році «Лозовські машини» брали участь в 100 виставкових заходах, і 99-м з них була Agritechnica в Ганновері. До речі, ми там були єдиною українською компанією, що представила досягнення українського сільгоспмашинобудування в сегменті ґрунтообробної техніки та посівного обладнання. І завдяки цій виставці знайшли додаткові ринки збуту. Вже сьогодні підписані договори зі Швецією, два дилерських договори з Німеччиною, почали роботу з Ірландією, збільшили продажі на ринках, де вже продавали свої агрегати, — це Болгарія, Угорщина, Польща.

У січні 2018 року «Лозовські машини» відвантажили перший агрегат до Німеччини, ним стала зубова борона «Ліра», яка дуже добре продається в Україні. Сьогодні готуємо до відправлення дискатори «Дукат». Європейського ринку не варто боятися — якщо виробникові є що показати, то треба брати участь у виставках.

Як ви оцінюєте аграрні виставки в Україні і, зокрема, «Зернові технології»?

Роман Гіршфельд: Я вважаю, що в Україні проходять одні з наймасштабніших агровиставок у всій Східній Європі. Одна з них — «Зернові технології», вона щорічно збирає на своєму майданчику провідних операторів ринку — виробників, дилерів та аграріїв з усіх куточків країни і зарубіжжя.

Для нас як виробників пріоритети у подібних виставках — це презентація комплексу інноваційних рішень і технологій, реалізованих в агрегатах «Лозовських машин»; двосторонні зустрічі і вибудовування плідних відносин з нашими партнерами, аграріями; отримання зворотного зв'язку для розуміння того, що аграрії хочуть бачити в своїх господарствах, якої техніки потребують; і звичайно ж, посилення наших позицій на ринку країни.

Що порадили б організаторам доповнити, виправити або ж на що звернути увагу?

Роман Гіршфельд: Чудова виставка, що набирає обертів із року в рік. Ніяких зауважень, доповнень немає. Гарна організація заходу.

Чи здійснюється покупка техніки безпосередньо на виставках?

Роман Гіршфельд: Практично на кожному такому заході як в Україні, так і в Європі до нас звертаються аграрії, які бажають придбати техніку просто з виставки. Наприклад, після «Зернових технологій» жоден виставковий експонат не повернувся назад до Харкова, всі агрегати вирушили до фермерських господарств у різні регіони країни. Для таких масштабних виставок це скоріше норма, ніж виняток.

У разі участі в зарубіжних виставках ми інколи стикаємося з тим, що аграрій готовий придбати агрегат просто тут і зараз, але ми не можемо продати техніку, не порушивши експозицію стенду, і переконуємо аграрія дочекатися відвантаження її через дилера. Зауважу, що ми не здійснюємо прямих продажів аграріям в Європу, а працюємо через широку мережу перевірених і надійних дилерських компаній.

Яку аграрну виставку ви вважаєте найпрестижнішою?

Роман Гіршфельд: Agritechnica в Ганновері, що проходить раз на два роки, задає тон у виробництві сільськогосподарської техніки. Учасники виставки демонструють останні, так би мовити, віяння моди в сільськогосподарському машинобудуванні, визначаючи перспективи розвитку техніки та технологій на найближчі кілька років. Безперечно, це найбільша і найпрестижніша світова виставка.

Якщо говорити про вітчизняні заходи, які задають тон у розвитку агропромислових технологій, то таких в Україні кілька — це столичні «Зернові технології», «АГРО», «Інтерагро», AgroExpo у Кропивницькому.


Людмила Лебідь, AgroPortal.ua