Натуральність і локальність: що найбільше цінує ритейл

27 липня 2020, 07:04 1818

Найбільше крафтовими виробниками багата Західна Україна, достатньо їх в південних областях і в центрі, але є великий дефіцит в Дніпрі, Харкові. Також в різних регіонах є специфіка виробництва тих чи інших продуктів.

Таку думку висловила керівник проекту «Лавка Традицій» (Сільпо) Марина Булацька.
«Проєкт «Лавка Традицій» найбільше представлений в Києві та Київській області, а також є у всіх містах-мільйонниках. Левову частку продукції в магазинах — приблизно 50%, займає м'ясо-ковбасні вироби. Також, представлені категорії — яйця, молоко, молочна продукція, сири, соки, напої і велика група стелажної продукції — борошно, мед, варення, чаї. До речі, продукти пасіки займають досить серйозний відсоток в загальному обсязі», — розповідає Марина Булацкая.

За її словами, продукт вироблений в одній із західних областей, зрозуміло, буде продаватися у Львові, а якщо обсяги виробництва дозволяють зробити відвантаження, то цю продукцію можна придбати і в центральних та південних регіонах.

«Сьогодні в нашому проєкті бере участь 142 виробника. «Лавка Традицій» хороша можливість для тих виробників, хто хоче вийти в цивілізований ритейл, отримати канал збуту в тих магазинах, де максимально сконцентрована його цільова аудиторія. Адже не всі рітейлери однаково хороші для локального виробника. У разі роботи з нами — це релевантна аудиторія, якій цікава крафтова і локальна продукція. Ще одним плюсом для виробника є ще й те, що ми зі свого боку, дуже багато уваги на початкових стадіях приділяємо виробництву і аудиту з точки зору безпеки та якості продукту», — зазначає Марина Булацька.

Вона звертає увагу, що постійні обсяги замовлень, які дає «Лавка Традицій» виробнику це теж підтримка, яка дозволяє йому планувати майбутнє і розвиватися.

«Це також і маркетингова підтримка, адже в торговій мережі є активності, які спрямовані на просування кожного виробника. Розуміючи специфіку ринку та продажів, ми можемо ініціювати появу нового асортименту, лінійки або поліпшення рецептури. При цьому, дуже важливо, щоб виробники були зацікавлені в побудові знання про себе. Бо, зазвичай, у невеликих виробників до маркетингу не доходять руки», — зазначає Марина Булацька.

Вона також розповіла, що «Лавка Традицій» залучена в усі соцмережі і виробники часто зв'язуються на Facebook та Instagram. Головними критеріями відбору є якість, натуральність та локальність. Від моменту початку спілкування і до потрапляння продукції на полицю магазину в середньому проходить місяць, це за умови, що виробник має всі необхідні документи.


Людмила Лебідь, AgroPortal.ua