BOGUSLAV гарантує клієнтам роботу самохідних обприскувачів без простоїв

03 травня 2021, 12:00 3675

В компанії BOGUSLAV гарантують власникам самохідної техніки їх виробництва (обприскувачі BOGUSLAV MAF 4200 та BOGUSLAV IBIS 3000), що необхідні заплановані роботи будуть виконані у необхідний термін, незважаючи на всі можливі форс-мажори, пов'язані зі збоями в роботі техніки.

Про це розповів сервісний інженер компанії BOGUSLAV Сергій Рогоман.

«Компанія піклується про своїх клієнтів, підтримуючи з ними постійний зв'язок і враховуючи всі зауваження та побажання. Особливо це стосується високотехнологічної самохідної техніки нашого виробництва. Ми розуміємо, що в полі дорога кожна хвилина і тому, за умовами договору, гарантуємо клієнту, що необхідні заплановані ним роботи будуть виконані у необхідний термін. У випадку виходу обприскувача з ладу, навіть якщо техніку «на місці» відремонтувати неможливо, ми зобов'язуємося надати підмінну машину (причіпний або самохідний обприскувач згідно вимог та задач клієнта) для забезпечення закриття поставлених задач і цілей», — зазначає Сергій Рогоман. 

N.B. Самохідні обприскувачі: спеціальні умови сервісної підтримки від компанії BOGUSLAV

За словами керівника сервісної служби BOGUSLAV Романа Кагарлика, гарантійний термін експлуатації самохідних обприскувачів компанії становить 24 місяці з дня підписання акту прийому-передачі при наробітку, який не перевищує 2000 м/г. Також власник будь-якого самохідного BOGUSLAVa отримує 36 місяців сервісної підтримки згідно стандартних умов та системи сервісу виробника.

Гарантійне післяпродажне обслуговування, що здійснюється за рахунок виробника, передбачає комплектацію обприскувача за бажанням клієнта додатковим функціоналом та обов'язкове налагодження роботи цього функціоналу.

Особливу увагу спеціалісти компанії приділяють навчанню персоналу, який буде обслуговувати техніку в господарстві, особливостям її експлуатації. Оператори проходять курс навчання, після закінчення якого здають екзамен як із теоретичної частини, так і з практичної роботи з технікою та управління всіма функціями.

Обов'язковим є здійснення пуску (налагодження і тестування усіх систем) обприскувача у виробничих умовах клієнта  

Сергій Рогоман зазначає, що за умовами програми Гарантованої сервісної підтримки спеціалісти ПрАТ «Богуславська сільгосптехніка» під час виїзду до клієнта проводять дефектування, виконання гарантійних ремонтних робіт та ТО безкоштовно.

Обприскувачі в період гарантійного терміну експлуатації знаходяться під постійним контролем системи телеметрії, і виробник контролює роботу техніки та вузлів у реальному часі. Впровадження системи телеметрії дає змогу закрити спірні питання у випадку виходу агрегату з ладу.

Також шляхом укладання окремої угоди виробник може забезпечити післягарантійний сервіс та продаж запасних частин споживачу.