Kernel виміряв індекс лояльності співробітників: він на 12% вище, ніж у середньому на ринку

03 лютого 2021, 16:20 2051

Кожні два роки Kernel проводить опитування команди, щоб визначити рівень задоволеності, лояльності та залученості персоналу. За підсумками 2020 року лояльність співробітників до компанії збільшилася на 4% та випередила ринковий показник на 12%.

Опитування проводилося спільно з незалежною дослідницькою компанією InMind. Його пройшла рекордна кількість співробітників — майже 10 тис. осіб, або 79% персоналу компанії. Співробітникам пропонували оцінити можливості кар’єрного зростання і навчання, оплату праці та співпрацю між відділами, атмосферу в команді та взаємодію з керівником, рівень інформування та комунікації, налагодження організаційних процесів та умови праці.

Як наголосила керівник департаменту персоналу Наталія Кульчицька, команда завжди була і залишається основною цінністю Kernel, тому компанія незмінно фокусується саме на потребах співробітників, прагне створити максимально сприятливе середовище для їхнього розвитку та досягнення кращих результатів: «Kernel для наших співробітників — більше, ніж місце роботи, а команда — не просто колеги. Ми повноцінні бізнес-партнери, які займаються спільною справою і вболівають за спільний результат».

Індекс задоволеності команди eNPS складає: у Дивізіоні Агробізнес — 49%, на олійноекстракційних заводах — 48%, у Центральному офісі — 62%. Суттєво збільшилася кількість співробітників-промоутерів — тих, хто готовий рекомендувати Kernel іншим: +104% у Дивізіоні Агробізнес, +27% — на олійноекстракційних заводах, +19% — у Центральному офісі. Сьогодні загальна кількість промоутерів у агрокластерах складає 50%, на виробничих активах — 70% та у head office — 70%.

За два роки задоволеність респондентів зросла на 5% та перевищує середній показник на ринку на 18%. 90% персоналу стверджують, що їм подобається займатися тим, що вони роблять в Kernel, а 88% планують продовжувати працювати в компанії як мінімум протягом найближчих трьох років. Лояльність команди підвищилася на 4%, що на 12% більше, аніж середній ринковий показник. Залученість співробітники оцінили у 9,2 бали, цей показник зріс на 2%. Також суттєво збільшився відсоток співробітників-промоутерів та амбасадорів бренду, які готові рекомендувати компанію потенційним кандидатам.

Згідно з опитуванням, персонал Kernel цінує можливості кар’єрного зростання. Програма Кадрового резерву відкрила талановитим співробітникам шлях до ключових позицій у компанії. Крім того, в Kernel діє прозора та зрозуміла система бонусування. Співробітники мають відкритий доступ до розрахунку заробітної плати та бонусу: через онлайн-систему «Мій кабінет» або звертаючись до інфокіосків, встановлених на заводах компанії.

Високі результати стали можливими завдяки системній роботі Kernel зі створення комфортних умов праці, сприятливого мікроклімату в колективах, залучення команди до інновацій. Наприклад, співробітники можуть реалізовувати власні ідеї через різні проєкти. Відбулося поліпшення побутових умов у рамках проєкту «Час Перетворення», розпочато 5S-трансформацію на виробництві, впроваджено проєкт «Є Ідея». В рамках конкурсної програми «СуперЛіга» співробітники мають змогу формувати команди та обирати лідерів, щоб показати найвищий результат за операційними показниками та отримати відзнаку. Також реалізуються масштабні ремонти побутових приміщень, матеріально-технічних баз та інфраструктури для покращення умов праці.

У Kernel зазначають, що високі результати — не привід зупинятися на досягнутому. Основна цінність опитування не стільки в розумінні основних показників задоволеності, скільки у визначенні слабких місць, розробці екшн-планів і коригуючих дій. Ця робота проводиться за участю самих співробітників, команда несе спільну відповідальність за втілення вдосконалень. У 2020 році, незважаючи на карантинні обмеження, було проведено більше 70 онлайн-зустрічей, які охопили 2000 співробітників у всіх агрокластерах, виробничих активах і структурних підрозділах.