У вересні 2015 року відбувся Саміт ООН зі сталого розвитку та прийняття Порядку денного розвитку. В результаті було затверджено 17 Цілей сталого розвитку (ЦСР) та 169 завдань. Унікальність нових цілей в тому, що вони закликають до дій всі країни, незалежно від рівня життя та розвитку, до сприяння процвітанню планети до 2030 року.
Внутрішній туризм в регіонах ще не відчував якісного розвитку за всі роки незалежності. Розвивались окремі дестинації та міста, іноді за допомогою якісної місцевої влади, іноді — зусиллями окремої групи компаній або людей, яких цікавить розвиток регіону.
В більшості випадків регіональний культурний продукт асоціюється з виступами народних колективів або передвиборчими концертами. Але з кожним роком з’являється все більше цікавих культурних заходів, які привертають увагу не тільки місцевих жителів, але й гостей.
На перший погляд може здатися, що сучасні українські регіони — не найкраще місце для створення і розвитку культури. Навіть сама ідея розвитку внутрішнього туризму більшості здається дуже дивною, хоча процес у цьому напрямку вже запущено.
Розвиток внутрішнього туризму — це так природньо і логічно. Здається, всі це розуміють, і пояснювати його важливість зовсім не потрібно. Але багато фахівців концентруються лише на своїй сфері діяльності й забувають про можливості в інших, в тих, які мають потенціал покращити бізнес і життя загалом. Давайте нагадаємо, чому варто розвивати внутрішній туризм в Україні.