ДоброЇж: коли солодощі можуть бути корисними

30 липня 2019, 06:58 4679

Машинобудівник за професією, Костянтин Гетта свідомо змінив вид діяльності, коли з’явилися сім’я і діти. Хотілося годувати їх здоровою їжею. Переосмислив усю свою життєву філософію. І разом з однодумцями почав виробляти солодощі з симпатичною назвою «ДоброЇж» — батончики, халву виключно з натуральних складових, без додавання цукру і термообробки.

Власник солодкого бізнесу Костянтин Гетта сам підбирає кадри для свого підприємства. Кажуть, завдяки величезній комунікабельності притягує світлих сонячних людей, які поділяють його захоплення здоровою їжею.

Джерело фото: AgroPortal.ua
Джерело фото: AgroPortal.ua

Менеджер Тетяна Гончаренко охоче представляє 6 видів халви, 16 різновидів батончиків, знову підкреслюючи, що усі вони — тільки з натуральної сировини. Невдовзі планують додати ще два нових смаки. Використовуються такі складові: пророщене зерно соняшнику, мед, кокосова стружка, арахіс, кориця, кунжут, мак, популярна останнім часом зелена гречка. Усе це об’єднується у чудернацькі смаки.

Максимально сировину беруть у місцевих фермерів. Приміром, мають постійний договір із надійним пасічником. А екзотичні продукти отримують прямими поставками через Одесу з Узбекистану, Ірану.

Рік тому творці «ДоброЇж» отримали сертифікат і офіційно вийшли на ринок. У жовтні минулого року додатково сертифікували і халву.

Своєю основною конкурентною перевагою виробники вважають те, що виготовляють кожен свій продукт за індивідуальною авторською рецептурою. Для цього зібрали навколо себе захоплених професіоналів-кондитерів.

Багато хто з них самі є вегетаріанцями, практикують сироїдство. Постійно вчаться, відшукують та освоюють нові технології. «Українцям же притаманно бути вправними самоучками», — примовляє Тетяна Гончаренко.

«ДоброЇж» вже встиг заявити про себе як про соціально активний бізнес. Підприємці є членами ГО «Українська еко-ініціатива».

П’ятеро співробітників цього невеличкого підприємства виготовляють до 15 тисяч натуральних батончиків на місяць. Реалізують їх завдяки власному сайту. Смачну і корисну продукцію залюбки замовляють кавові точки, де до напою зручно взяти такі солодощі. Знайшли поціновувачів смаколиків у Києві, Одесі, Харкові, Дніпрі. Звісно, хочуть розширити географію продажів на всю Україну. Замислюються і про експорт.

Невдовзі мають отримати штрих-код на продукцію, тоді буде легше потрапити до спеціалізованих екомагазинів та відділів у супермаркетах. Обов’язково планують сертифікуватися і за системою HACCP.

Із обладнання на підприємстві є хіба що преси для халви та спеціалізовані столи та стелажі. «Виробництво у нас трудомістке, — уточнює Тетяна Гончаренко. — Переважно все робиться вручну. Зате ми вкладаємо у свій солодкий продукт душу і любов».


Ірина Садова, AgroPortal.ua