KUHN запустила клієнтський портал в Україні

07 грудня 2020, 17:27 2010

Компанія KUHN запустила кліенскій портал на території України — тепер техніку можна обслуговувати онлайн.

Як говориться в повідомленні компанії, платформа MyKUHN дозволяє обслуговувати техніку KUHN через смартфон, планшет або комп'ютер в будь-який час і в будь-якому місці. Вся інформація про техніку KUHN, її використання і обслуговування завжди під рукою. Зокрема, необхідні запчастини можна знайти в пару кліків.

У цифровому сервісі MyKUHN доступна як українська, так і російська мови. Портал доступний безкоштовно для власників і користувачів техніки KUHN. Маючи серійний номер ви легко отримаєте доступ до корисних послуг для вашої техніки:

• інструкції з експлуатації;

• електронний каталог запчастин;

• оновлення програмного забезпечення онлайн;

• можливість відправляти технічні завдання для агрегатів та отримувати інформацію про результати їх виконання;

• контроль маршрутів і стану вашої техніки KUHN в режимі реального часу за допомогою R-BOX.

«Крім цього, ви зможете самостійно знаходити потрібні запчастини конкретно для ваших агрегатів KUHN. Портал дозволяє візуально ідентифікувати запчастина в онлайн-каталозі та знайти відповідний номер для замовлення. Доступність запчастин можна перевірити в офіційних дилерів, а також ви зможете скласти список потрібних запасних частин і відправити його найближчого дилера», — йдеться у повідомленні.