Думка: Генеричні ЗЗР поступаються оригінаторам лише кількістю реклами

01 листопада 2019, 08:00 2165

Транснаціональні компанії щорічно рекламують свої нові продукти і витрачають багато коштів на їх розробку, дослідження та рекламу, щоб завоювати довіру споживача і сформувати в свідомості аграріїв правильне уявлення про ЗЗР. У випадку з генериками не так багато реклами, але це аж ніяк не свідчить про їхню якість.

Таку думку висловила Еллен Ю, операційний директор компанії Nutrichem, яка виготовляє препарати для найбільших транснаціональних компаній, в тому числі й для українського бренду DEFENDA від компанії LNZ Group. 

«Говорячи про генеричні засоби захисту рослин, йдеться більше не про питання якості, а про рекламу. Важливо звернути увагу на те, як компанії контактують зі своїми клієнтами, як взаємодіють із ними, як вони розуміють товар, яка його особливість, та як він вирішує проблеми аграріїв», — зазначає Еллен Ю. 

За її словами, незважаючи на відповідність всім стандартам — транснаціональним, технічним і патентним, все одно потрібен час, щоб змінити ставлення людей до генериків. Тому необхідно проводити пробні використання ЗЗР, щоб аграрії бачили різницю в продуктах, і це, можливо, стане передумовою для повноцінного використання препарату на полях. 

Саме такий вектор і тримає компанія LNZ разом із брендом DEFENDA. Подібні використання препаратів будуть проводитися на полях LNZ Hub у 2020 році.

Як зазначила генеральний менеджер Qingfeng Branch Сінді Лу, на світовому ринку є дві групи транснаціональних компаній. 

«Перша — це ТОП 5-6 компаній, які управляють наукою, вони будуть продовжувати розробляти нові рішення для ринку. Однак аграріям потрібні доступні рішення. При цьому компаніям, які виробляють генеричні продукти, необхідно мати якісну продукцію, оскільки ЗЗР повинні сприяти отриманню кращого врожаю, і одночасно продовольчі товари мають бути з низьким рівнем залишків препаратів», — зазначила Сінді Лу. 


Для довідки: компанія Nutriсhem виготовляє препарати для транснаціональних компаній і стала першою в Китаї сертифікованою GLP лабораторією, визнаною Організацією економічного співробітництва та розвитку (ОЕСР), має 9 виробничих майданчиків, понад 40 власних AI-заводів і входить до ТОП-10 компаній із захисту рослин у всьому світі. 

LNZ Group — сучасна диверсифікована агропромислова компанія, що об'єднує 47 агрофірм у Черкаській та Сумській областях. Орендує 80 тис. га землі та забезпечує роботою 3 тис. працівників у сезон.  

DEFENDA — бренд нового покоління засобів захисту рослин в Україні від LNZ Group.