5 прийомів для продажу нішевих продуктів

14 червня 2016, 07:00 2885

Український харчопром різноманітний і конкурентний в будь-якому сегменті. При цьому на ринку є і своя градація — продукти невідкладні, вторинні і супутні.

Супутні товари — не першої необхідності — продавати найбільш важко. Рецептом для збільшення продажів такої продукції в умовах кризи поділилася директор департаменту маркетингу S.Group Ольга Семченко. Її рекомендації будуть корисні для представників різних напрямків нішевого виробництва.

S.Group - один з найбільших в Україні виробників снеків під брендами SEMKI, Snekkin, «Козацька слава».

У числі перших прийомів залучення і утримання уваги до продукції Ольга Семченко назвала винагороду за покупку. Різноманітні акції та бонуси здатні зацікавити споживача. Мета — не стати першим товаром в черзі, від якого відмовиться покупець, «затягуючи пояс».

«Не дивлячись на те, що середня сума, яка витрачається на снеки в день, не перевищує 7-10 грн, навіть в обмін на цю невисоку ціну споживач отримує бонуси. Залежно від цільової аудиторії це можуть бути поповнення на телефон, іграшки, електроніка, скейтборд, фішки, вкладиші, грошові призи», — розповіла вона.

Ольга Семченко зазначила, що навіть для «простого» виду продуктів — снека важливо співзвуччя з інтересами споживача. Кращий спосіб — спонсорство брендом соціальних проектів. Мерчендазінг, на її думку, також продовжує приносити результат: правильна і зручна для очей покупця позиція товару на полиці збільшить продажі, особливо, якщо попит еластичний. Успішно себе зарекомендували різні методи просування в Інтернет: сайт, конкурси в соцмережах, вірусне відео «тест-драйвів» продукції та ін. — можливість привернути увагу дитячої та молодіжної аудиторії.

З початком кризи багато виробників харчової продукції стали зменшувати упаковку, знижувати вагу — ще один спосіб не втратити покупця. Те ж відбулося і в снековій групі.

«Грошова виручка в минулому році і продаж в пачках приблизно залишилися на тому ж рівні, що і в попередньому році, а в перші місяці поточного року навіть стали рости. Правда, обсяги в кілограмах поки падають. Однак досвід показав, що споживач на зменшення ваги кожної окремої пачки відреагував досить спокійно. В першу чергу цьому могло сприяти принципове рішення не погіршувати якість інгредієнтів», — зазначила Ольга Семченко.


 AgroPortal.ua за матеріалами «Агравері»